Information vedr. flygtninge og invandrere
Fra : Jes Hansen

Dato : 23-02-02 18:56

Hej gruppe!

Jeg leder efter noget statistisk information om indvandrere og
flygtninge i Danmark som eksempelvis

- Fra hvilke lande får vi invandrere og flygtninge, og hvor mange?
- Sociale forhold blandt indvandere og flygtninge:
beskæftigelsesforhold, familieforhold, ect...
- Geografisk placering: Hvor vælger man som indvandrer at bosætte sig i
Danmark, og hvor bliver man placeret af staten som flygtning.

Har kigget lidt i Statistisk Årbog, men kunne ikke helt finde de
informationer jeg skulle bruge.

Med venlig hilsen
Jes Hansen

Fra : Claus Rasmussen

Dato : 23-02-02 19:04

Jes Hansen wrote:

> Jeg leder efter noget statistisk information om indvandrere og
> flygtninge i Danmark som eksempelvis

Prøv at spørge i dk.politik i stedet. Jeg tror, der er flere, der vil
kunne give dig en direkte link til noget materiale.

-Claus

Fra : Martin Christiansen

Dato : 23-02-02 20:14

Claus Rasmussen wrote:

>Prøv at spørge i dk.politik i stedet. Jeg tror, der er flere, der vil
>kunne give dig en direkte link til noget materiale.
>
> -Claus

Har du prøvet Danmarks Statistiks Hjemmeside www.dst.dk eller
www.statistikbanken.dk

Mvh Martin

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 25-02-02 14:45

On Sat, 23 Feb 2002 18:56:15 +0100, "Jes Hansen"
<m6g2j001@sneakemail.com> wrote:

>Hej gruppe!
>
>Jeg leder efter noget statistisk information om indvandrere og
>flygtninge i Danmark som eksempelvis

Prøv her:

http://www.udlst.dk/sjle6/forside6.htm

Mvh. Brian