To spørgsmål mht Ghost Recon
Fra : Thomas Hjort

Dato : 23-02-02 18:12

1. Hvad bruges den runde dims til nederst på skærmen. Den viser en retning
som jeg tror er nord, men den viser også en grøn retning der ikke er præcis.
Og så kan der være en rød plet i midten?

2. Kan man et sted se om mand har fuldført en del mission (en menu). Og
retning til en delmission.

Mvh Thomas

Fra : Gerner

Dato : 23-02-02 21:53

On Sat, 23 Feb 2002 18:12:07 +0100, "Thomas Hjort"
<dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> wrote:

>1. Hvad bruges den runde dims til nederst på skærmen. Den viser en retning
>som jeg tror er nord, men den viser også en grøn retning der ikke er præcis.
>Og så kan der være en rød plet i midten?

Manualen medfølger spillet og besvarer dit spørgsmål.

>2. Kan man et sted se om mand har fuldført en del mission (en menu). Og
>retning til en delmission.

Kik på command map. Klik på esc.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 23-02-02 22:12

> Manualen medfølger spillet og besvarer dit spørgsmål.

Manualen er væk, så jeg kan ikke finde det der.

Mvh Thomas

Fra : Gerner

Dato : 24-02-02 14:07

On Sat, 23 Feb 2002 22:11:33 +0100, "Thomas Hjort"

>Manualen er væk, så jeg kan ikke finde det der.

Nååååååååååååååååååh, er manualen væk, eller har du aldrig haft een ?
Jeg har lidt svært ved at tro, at så mange manualer bliver væk i denne
gruppe, som det påstås.

Fra : Santa Xcaze

Dato : 24-02-02 20:40

;)

Nårh lillepus ....

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 25-02-02 10:51

Nåååhhhh, skal du trøstes på fars skød???

Fra : Michaelbs

Dato : 25-02-02 19:11

>Hvad med at besvare mandens spørgsmål?? Hvad rager det dig om han har en
manual eller spillet er en kopi??? Hjælp ham dog.....det er da det NG'erne
går ud på, ik??
Mvh Michaelbs

Fra : Thomas Hjort

Dato : 25-02-02 19:57

"Michaelbs" <michaelschou@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> manual eller spillet er en kopi??? Hjælp ham dog.....det er da det NG'erne
> går ud på, ik??
> Mvh Michaelbs

Jo, det er. Men det kan være svært at forstå for en den flok hjernedøde
pupertetsprægede og skinhellige typer som har svaret på den her post.

Mvh Thomas

Fra : palex

Dato : 25-02-02 23:22

brug knappen options når du starter spillet her kan du bestemme hvilke
knapper der skal udføre hvad

eller benytte standard konf.

Men Ctrl og shift i venstre side henter kortet frem shift skal holdes nede
mens kortet studeres, hvor med Ctrl bliver kortet fremme til du trykker
igen..!

når du har kortet fremme kan du sætte waypoint for samtlige teams Alfa Bravo
og Charlie. du kan også skifte og blive en anden spiller e.ks sniperen og
når du så render rundt i spillet er den ene lille grønne pil mod når og den
anden er mod dit næste waypoint. Rød i midten fjenden er inden for 40 Meter
cirklerne er retninger mod fjenden og afstanden ..

men tag et besøg på www.ghostrecon.net eller www.ghostrecon.com