Req: Titlen på en De Nattergale sang hvori~
Fra : Henrik Boegh

Dato : 23-02-02 17:21

Tjaeh - subject siger nærmest det hele:
Hvad er titlen på den De Nattergale sang hvori følgende linje indgår:
"a' ment' da lig'gådt ik' a' sku' ha' lawn nown rør ind"
(det kan godt være det ikke er helt sådan de bliver sagt men det burde
være der hen' af :))?

--
H e n r i k B o e g h ^ http://henrik.boegh.net/index.php?side=usenet
*** There's an X_ too much in my email address ***

Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 23-02-02 18:02

Den hedder ganske simpelt: "Man har da heller ik´ and´t end bøvl ud a´ det
centralvarm"!!

Fra : Henrik Boegh

Dato : 24-02-02 21:38

Jakob Strandgaard Andersen told the rest of dk.kultur.musik:

> Den hedder ganske simpelt: "Man har da heller ik´ and´t end bøvl ud a´
> det centralvarm"!!

Yups - det er lige præcis den. Takker :)

[...]

--
H e n r i k B o e g h ^ http://henrik.boegh.net/index.php?side=usenet
*** There's an X_ too much in my email address ***
"American components, Russian components, all made in Taiwan!"
-- Peter Stomare as Lev Andropov in 'Armageddon'

Fra : ses

Dato : 23-02-02 18:25

så vidt jeg husker så er det noget i retningen af "man har da heller ikke
andet end bøvl ud af det centralvarme"

venlig hilsen

BS
Henrik Boegh <henrik@boegh.X_net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3718392.M1gx9Hu1cU@willemoes.nyboder.boegh.net...

Fra : Gizmoduck

Dato : 23-02-02 21:44

On Sat, 23 Feb 2002 18:25:00 +0100, "ses" <nogen@microsoft> wrote:

>så vidt jeg husker så er det noget i retningen af "man har da heller ikke
>andet end bøvl ud af det centralvarme"

dét der er titlen oversat til rigsdansk hehe

--

Gizmoduck

"I feel like I'm on pins and needles
How many bands can rip-off the Beatles?
And every day there is another
Band that gets big by playing a cover"

Suicidal Tendencies "Pop Songs"

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-02-02 02:40

Gizmoduck <gizmoand@nospamworldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:8ovf7ukcmk44l4h225jsb4jgp52omjh8h4@4ax.com...
> On Sat, 23 Feb 2002 18:25:00 +0100, "ses" <nogen@microsoft> wrote:

> dét der er titlen oversat til rigsdansk hehe
________

Ja ja, det er båer dajli - a sajer det er båer dajli.

Hilsen Åge