Mandrillen på DVD, anb. købested?
Fra : Andrew

Dato : 23-02-02 16:07

Hej

Hvor anbefales det at købe DVD'er på nettet. Jeg er på udkig efter
Mandrillen, der kommer på DVD snarets.

Mvh Anders

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 23-02-02 17:02

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in message
> Hej
>
> Hvor anbefales det at købe DVD'er på nettet. Jeg er på udkig efter
> Mandrillen, der kommer på DVD snarets.

Hos www.shopeasy.dk koster den kun 190 - det er det billigste jeg har set.

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Katsen

Dato : 23-02-02 20:49

hos www.r1dvd.dk koster den 179,-
ka' du så forstå det Marianne??

katsen

Fra : Morten Steen

Dato : 23-02-02 21:47

NEJ, hvor amatøragtigt!!!! Jeg mailede flere gange frem og tilbage med en af
dem der skulle lave DVD-udgivelsen af Mandrillen, og jeg troede egentlig jeg
havde fået ham overbevist om at vi skulle have et BOX SET!!! ALLE AFSNIT!!
Ikke sådan en latterlig "Best Of"-ting. Hvem er det så der har vurderet hvad
der er det bedste? Tynde skiver...
Nå, men i mangel af bedre, ender man vel med at købe den alligevel.

Morten

Fra : Andrew

Dato : 24-02-02 00:06

Hvordan kan det være at den hos dvdoo.dk koster 199 og hos r1dvd.dk koster
179 kroner???

Mvh Anders

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 24-02-02 01:40

Andrew skrev:

> Hvordan kan det være at den hos dvdoo.dk koster 199 og hos
> r1dvd.dk koster 179 kroner???

Hvordan kan det være, at en liter letmælk koster 5,95 i Netto og 6,50 i
den lokale kiosk?

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : Magnus

Dato : 24-02-02 14:24

"Peter Bjerre Rosa" <Peter.rosa@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan kan det være, at en liter letmælk koster 5,95 i Netto og 6,50 i
> den lokale kiosk?

For Azim fra kiosken køber mælken i Netto, og han skal også gerne tjene
lidt.

Fra : Andrew

Dato : 24-02-02 12:53

JAJA. Men man der er vel et eller andet der gør at prisen er andeledes?!
Leveringstiden?

Er leveringen også gratis hos r1dvd.dk ?

Fra : Martin

Dato : 24-02-02 18:13

Du kunne selv tjekke det ud på siden... Det står med stor skrift at
leveringen er gratis.

Mit gæt til at prisen er lavere er, at fortjenesten er mindre, uanset hvad,
så kommer det os til gode. Slut med at betale høje priser for dvd film :)

Fra : n k p

Dato : 25-02-02 06:43

Hvorfor fanden er den R2, når der ikke er en kinamands chance for at den
nogensinde vil blive udgivet i andre regioner? Jeg fatter sgu ikke hvorfor
en udgiver vil begrænse sin kundegruppe.
Hvad er Matador forresten? Jeg har hørt både R2 og R0.