Delicatessen på DVD ?
Fra : Orpheus

Dato : 23-02-02 14:30

Hej

Jeg mangler et link til et sted, hvor jeg kan få den franske film
"Delicatessen" på DVD med danske undertekster ?

Hilsen O.

Fra : Jens Thomsen

Dato : 24-02-02 11:16

"Orpheus" <Dont@Mail.Me> skrev i en meddelelse

> Jeg mangler et link til et sted, hvor jeg kan få den franske film
> "Delicatessen" på DVD med danske undertekster ?

Delicatessen er ikke ude med danske undertekster. Faktisk er den slet ikke
ude på DVD udenfor Frankrig. Engelske Momentum udgiver den dog snart, og da
enkelte af deres film før har haft danske undertekster (f.eks. Manhunter),
så eksisterer muligheden da. Du må bare væbne dig med tålmodighed lidt
endnu.

MVH
Jens

Fra : Orpheus

Dato : 25-02-02 21:08

> [...]
> enkelte af deres film før har haft danske undertekster (f.eks. Manhunter),
> så eksisterer muligheden da. Du må bare væbne dig med tålmodighed lidt

Hej Jens

Det var pokkers
Jeg væbner mig med tålmodighed og takker for svaret.
Har du et link to Momentum (?) så jeg kan følge med ?

Hilsen O.

Fra : Jens Thomsen

Dato : 25-02-02 22:58

> Det var pokkers
> Jeg væbner mig med tålmodighed og takker for svaret.
> Har du et link to Momentum (?) så jeg kan følge med ?

Nope. Desværre ikke. Aner faktisk slet ikke, om de har en hjemmeside.

http://www.blackstar.co.uk angiver den 15. april som udgivelsesdato. Det ser
dog ikke umiddelbart ud, som om den får danske undertekster.

MVH
Jens

Fra : Orpheus

Dato : 26-02-02 07:41

> http://www.blackstar.co.uk angiver den 15. april som udgivelsesdato. Det
ser
> dog ikke umiddelbart ud, som om den får danske undertekster.

Hej Jens

Jeg er skuffet !!!
Men mange tak for hjælpen

Hilsen O.