dyrenes beskyttelse ??
Fra : Allan Paaske

Dato : 23-02-02 16:28

Hvad koster det at hente en kat hos dyrenes beskyttelse i roskilde ??

Fra : Stine

Dato : 23-02-02 15:19

Hej Allan.

Jeg ved ikke præci hvad det koster hos dyrenes beskyttelse, men jeg har
hentet min dejlige kastrat "Figaro" på på Inges kattehjem i glostup og gav
375kr, og på kattens værn koster det koster også omkring 400kr, så mon ikke
det er nogenlunde det samme?
Så er de jo kasreret, øretatoveret, vaccineret, spiser tørfoder osv.

Hilsen Stine

Fra : Lene Vang

Dato : 23-02-02 17:14

Det er egenligt utroligt at de kan gøre det så billigt. det er jo ikke
billigt at skulle passe et halvt hundre katte, både med fodre og
dyrelægebehandling.
--

Hilsen Lene Vang

(En af katte nyhedsgruppens groupies)

Fra : Carsten

Dato : 23-02-02 18:48

"Lene Vang" skrev d. 23-02-02 17:14 dette indlæg :
> Det er egenligt utroligt at de kan gøre det så billigt. det er jo ikke
> billigt at skulle passe et halvt hundre katte, både med fodre og
> [...]
Hejsa

Mon ik' de også får nogle doneringer fra folk
Ellers er det sku umuligt at klare til den pris, vi har lige fået vores
lille (4.0Kg) hunmis "ordnet"
1200 gode danske kroner incl. øretatovering og vacc.

Mvh

Carsten

http://www.kandu.dk/

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 23-02-02 19:13

Hejsa!
Jeg tror nu at Dyrenes Beskyttelse og f.eks Inges kattehjem har
"specialaftaler" med bestemte dyrlæger, hvor kastreringer af kattene sker på
samlebånd f.eks. én gang om ugen. Så er prisen nok en hel anden. Så vidt jeg
ved er det narkosen og arbejdstiden når de bedøvede katte skal observeres
der koster mest penge, selv "operationen" er nærmest et snuptag. Selv vores
gamle dyrlæge havde såmænd en "betal for 2 og få en gratis" ordning da vi
havde 3 hunkatte der skulle under kniven *smil*.

Hilsen Dorthe ( og alle misserne der ikke gider bruge løbegården fordi den
er våååd ! )

Carsten skriver:

Fra : Linda

Dato : 23-02-02 18:12

Jeg hentede Venus på Inges kattehjem og gav 425 kr, og Frederik hentede jeg
ved Kattens værn og gav 560 kr, og det indbefattede første vacination,
øremærkning og neutralisering, Frederik hentede jeg i oktober sidste år.

Linda, Venus og Frederik