sider om film
Fra : Hans Henrik

Dato : 23-02-02 14:18

Hej.

Jeg er ny her og kunne godt tænke mig at vide om der findes en side hvorpå
man kan læse om filmene, her tænker jeg på filmomtaler og skuespillerliste ?
Jeg har lige fået DVD og det kunne være rart at vide hvilken af de gamle
film man skal skrive på ønskeseddlen

På forhånd tak

Dorthe

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 23-02-02 14:23

Hej

Hans Henrik wrote:
> [...]
> skuespillerliste ? Jeg har lige fået DVD og det kunne være rart at
> vide hvilken af de gamle film man skal skrive på ønskeseddlen

Uhuhuh, :

www.imdb.com !!!......

:)

Det er film-bibelen online.....

Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk

Fra : Hans Henrik

Dato : 23-02-02 15:16

Hej Ulrik

Takker

Det svar kunne ikke være mere præsict.........
jeg bøjer mig i støvet

Dorthe

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 24-02-02 12:27

> Det svar kunne ikke være mere præsict.........
> jeg bøjer mig i støvet

Det skal du ikke. Det svar bliver givet her i gruppen en
gang om dagen.

imdb er uovertruffen, hvis det er filminfo man søger.

Mark
His ass is so tight, when he farts only dogs can hear it.
Lenny Nero "Strange Days"

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 24-02-02 13:10

Hej

Mark Thomas Gazel wrote:
> Det skal du ikke. Det svar bliver givet her i gruppen en
> gang om dagen.

Ææj altså, lyseslukker ;)

> imdb er uovertruffen, hvis det er filminfo man søger.

couldn't agree more though :)

Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk

Fra : lex luther