problemer med ECS K7s5a
Fra : moller

Dato : 23-02-02 13:58

Hej

købte et for et par dage siden , men kan ikke få det til at starte op
der strøm på mb, køleren kører, men hd snorrer bare lidt og så sker der ikke
mere
ikke engang billed på skærmen får jeg. Jeg har vent kabler ,stik og flyttet
jumpere
men der sker ikke en dyt, er der noget har overset, er der nogert jeg skal
prøve??

Håber nogen af jer kan hjælpe

Mvh Rene

bubble@worldonline.dk

Fra : Bent E.

Dato : 23-02-02 17:00

> [...]
> jumpere
> men der sker ikke en dyt, er der noget har overset, er der nogert jeg skal

Rene.
Find jumper J4. (sidder ved det lille runde batteri).
Flyt den til pind 1-2, lad den sidde i ½ min.
Og flyt den så tilbage på pin 2-3 igen.
ALLE kabler til comp. er selvfølgelig taget fra imens.

Mvh
Bent E.

Fra : Bachelor

Dato : 24-02-02 00:04

"Bent E." <bentejo@dsa-net.dk> skrev i en meddelelse news:1014480001.466222@dyrup.dsa-net.dk...

> [...]
> Flyt den til pind 1-2, lad den sidde i ½ min.
> Og flyt den så tilbage på pin 2-3 igen.
> ALLE kabler til comp. er selvfølgelig taget fra imens.

Hvorfor det ?

Fra : Bent E.

Dato : 25-02-02 11:54

> Hvorfor det ?

Det kan du have ret i, det er nok gammel vane.
Men jeg er nu så konservativ at jeg altid gør det .

Mvh
Bent E.

Fra : Jan Ransdam

Dato : 23-02-02 17:54

Hej

Har du sikret dig at grafikkortet er helt nede i AGP slottet ? Hvis ikke
kunne det være derfor du oplever det her "fænomen" (jeg havde samme
problem med mit K7S5A).

Hilsen
Jan

Fra : JGK

Dato : 23-02-02 18:18

Prøv at kigge på deres USA side der er et forum med mange råd.

--
M.v.h.

JGK@Post.Cybercity.dk

Jan K.

Fra : Andrew

Dato : 23-02-02 20:19

Jeg anbefaler at du giver grafikkortet et ordentligt pres ned i agp-porten.

Den skal sige KLIK!!!

Havde samme problem og anede ikke hvad det var, det var præcist fordi at jeg
ikke havde "voldet" grafikkortet nok!

Mvh Anders