Dilemma på TV lørdag aften
Fra : Wolfgang

Dato : 23-02-02 14:01

Skal man se Nicky Roegs "Don't Look Now" på DR2 eller Auster og Wangs
"Smoke" på Sverige 2?

/w

Fra : Lise

Dato : 23-02-02 14:17

Wolfgang <wolfgang@nowhere.nonet> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c7791f2$0$10820$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Skal man se Nicky Roegs "Don't Look Now" på DR2 eller Auster og Wangs
> "Smoke" på Sverige 2?

Don't look now er det den der hedder Rødt Chok på dansk?

Fra : Martin Møller

Dato : 23-02-02 14:31

Lise wrote:

> Don't look now er det den der hedder Rødt Chok på dansk?

Ja. Det er en klassiker.

--
Mvh. Martin

Fra : Wolfgang

Dato : 23-02-02 14:38

"Lise" <liseaa@get2net.dk> wrote in message

> Don't look now er det den der hedder Rødt Chok på dansk?

Ja.

/w

Fra : Peter Fleinert

Dato : 23-02-02 14:24

> Skal man se Nicky Roegs "Don't Look Now" på DR2 eller Auster og Wangs
> "Smoke" på Sverige 2?

Jeg tror jeg vil se Smoke. Ikke fordi Don't Look Now er dårlig, men det er
vist tredie gang den bliver sendt på dansk TV inden for et år. Først kom den
på tv2 Zulu og nu for anden gang på DR2. Men hvad, det det er heldigvis en
film der holder til at blive set nogle gange.
Hmmm, nu bliver jeg helt i tvivl om havd jeg selv vil se, men så må jeg nok
hellere programmere videoen.
Peter.

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 23-02-02 14:35

"Peter Fleinert" <fleinert@whatthefuck.com> wrote in message
> film der holder til at blive set nogle gange.
> Hmmm, nu bliver jeg helt i tvivl om havd jeg selv vil se, men så må jeg
> [...]

Jeg missede den på video sidste gang, så jeg skal have den dennegang.
Derudover kommer der en gammel film med Marlon Brando og Yul Brynner på Zulu
i nat!

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 23-02-02 14:28

"Wolfgang" <wolfgang@nowhere.nonet> skrev:

>Skal man se Nicky Roegs "Don't Look Now" på DR2 eller Auster og Wangs
>"Smoke" på Sverige 2?

Sæt din video til at optage den ene. Hvor svært kan det være?
Niels Søndergaard

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 23-02-02 14:31

"Wolfgang" <wolfgang@nowhere.nonet> skrev i en meddelelse
> Skal man se Nicky Roegs "Don't Look Now" på DR2 eller Auster og Wangs
> "Smoke" på Sverige 2?

Jeg skal helt klart se Don't Look Now

De gange den før har været vist.....bl.a på Zulu, for lidt tid
tilbage.....var den ikke letterboxed. Det er den annonceret til at være,
iaften på DR.

Thomas