delt internet mellem flere pc'er
Fra : Lassemann

Dato : 23-02-02 11:49

Hej gruppe
Håber der nogen der kan hjælpe

Har kigget en hel nat på BD hjemmeside Fantastisk FLOT, men men jeg kan ikke
få det til at virke.

1. ? Kan det lade sig gør at dele sin Intenet forbindelse når man har
dynamisk IP
2. ? Jeg har 2 netkort i den pc'er der skal være server, er det rigtigt
forstået
3. ? Jeg køre Xp på 3 pcer og Me på 1, kan det lade sig gøre
4. ? Vil gerne køre ftp server på 2 pc'er og ville gerne kunne fjern
terminal på Internet serveren

På forhånd tak

Lassemann

Ps. har forøvrigt et andet problem vi er to kammerater bor næsten ved siden
af hinanden og pludsig en dag fik vi tildelt vor IP fra samme Standard
gateway side har vi ikke kunne komme på Hinandes Ftp'er Hvis den ene ringer
op med hans isdn er der ingen problemer, nogen har oplevet det samme
Teledanmark er bare hammerene ligeglade de siger bare at ftp ydes der ingen
support.

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 23-02-02 12:25

"Lassemann" <essalmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:3c7778c2$0$89066$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> 1. ? Kan det lade sig gør at dele sin Intenet forbindelse når man har
> dynamisk IP

Det kan det godt.

> 2. ? Jeg har 2 netkort i den pc'er der skal være server, er det rigtigt
> forstået

Det er rigtigt.

> 3. ? Jeg køre Xp på 3 pcer og Me på 1, kan det lade sig gøre

Det kan det.

> 4. ? Vil gerne køre ftp server på 2 pc'er og ville gerne kunne fjern
> terminal på Internet serveren

Det burde også kunne lade sig gøre.

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Windows ICS, XP tips, Fjernstyring af PC m.m.: