gæstebog
Fra : Sune Grønskov Nielse~

Dato : 23-02-02 21:10

Hejsa
Jeg er igang med at lave min anden hp og kunne tænke mig at lave en simpel
gæstebog. Hvordan gør man lettest det? Jeg vil ikke have de hosted
gæstebøger. Det skal være en der ligger på min hp. Jeg er ikke så
interreseret i at lave for mange scripts. Kan man downloade et færdigt
script et sted?

På forhånd tak
Sune

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-02-02 12:32

Sat, 23 Feb 2002 12:10:26 -0800, skrev "Sune Grønskov Nielsen"
<sunegn@ostenfeld.dk>:

>Kan man downloade et færdigt script et sted?

Du skal have fat i noget serverside, cgi, php eller asp.

Så alt efter hvad du har adgang til, spørg i en af
webdesign.serversidegrupperne.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Fra : Per

Dato : 23-02-02 12:47

"Sune Grønskov Nielsen" <sunegn@ostenfeld.dk> wrote in message
> [...]
> gæstebøger. Det skal være en der ligger på min hp. Jeg er ikke så
> interreseret i at lave for mange scripts. Kan man downloade et færdigt

Du kan ikke lave det med ren HTML. Så tag Knud's forslag og spørge i de
grupper som tilhører serverside.
Du kan læse lidt på www.html.dk ang ASP.

http://www.aspobjects.com/ASP_Scripts/Guestbook/

Kan du frit hente flotte gæstebøger som kun kræver lidt rettelse.

Mvh
Per