Hooligans!!! Hjælp, kan ikke komme igennem~
Fra : Night Hawk

Dato : 23-02-02 04:15

nogle der ved hvordan man banker den anden gruppe uden at ens leadere dør.
Har smadret alle butikker og ladet dem drikke sig fulde, men de kan ikke
finde ud af organisere volden!!!
Hver gang jeg prøver at komme hen til stadion smadrer den anden gruppe mig,
jeg har også prøvet at kaste mursten efter dem men ingenting hjælper...
Nogle der ved om det gør nogen forskel at ens raver spiller musik for de
andre???

håber nogle vil hjælpe

Fra : Mercenary

Dato : 23-02-02 15:00

Forkert NG.

prøv dk.hells-angels.vold
dk.etniskeminoriteter.gadevold
dk.autonome.stenkast

/Merc

Fra : Night Hawk

Dato : 23-02-02 16:54

sjovt indlæg, NOT!!!

Er der ingen der spiller Hooligans, som kan hjælpe

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 23-02-02 18:20

"Night Hawk" <lean@12move.dk> wrote in message
> sjovt indlæg, NOT!!!
>
> Er der ingen der spiller Hooligans, som kan hjælpe

Jeg syntes da at det var ret sjovt. Ærgeligt at du absolut skal være
arrogant, det mindsker chancen for rent faktisk at få hjælp.
Der skal være plads til en lille vittighed i ny og næ på Usenet.

Jacob

Fra : Gizmoduck

Dato : 23-02-02 21:52

On Sat, 23 Feb 2002 18:19:36 +0100, "Jacob Skaaning"
<jskaaning@email.dk> wrote:

> [...]
>arrogant, det mindsker chancen for rent faktisk at få hjælp.
>Der skal være plads til en lille vittighed i ny og næ på Usenet.

hm jeg ville ellers gerne have snakket lidt om det spil med ham, fordi
en god ven har anbefalet det....men den tanke har jeg da lige droppet
igen

--

Giz

Remember: