Asus A7A og AMD 1800xp
Fra : Hans Erik Ejsing

Dato : 23-02-02 00:21

Hej.

Jeg har lige købt et Asus A7A266 m.b. og AMD 1800xp for at opgradere min gl.
maskine.

Når jeg tænder kommer der gang i HD, CD, NIC m.v. men ellers sker der ikke
noget, der kommer ingen reaktion på skærmen ej heller nogen biplyde. Heller
ikke selv om der ikke er grafikkort og/eller ram i maskinen.

Jeg har efterfølgende fundet ud af at man skal have installeret den sidste
nye BIOS for at køre med XP-processor. Hvis det er rigtigt skal man så ud og
"låne" en ikke XP for at få gang i sagerne ? Og derefter opgradere BIOS-en ?

Mvh Erik.