silen viking
Fra : JOHN NIELSEN

Dato : 22-02-02 22:39

Hej ng

jeg har lige fået installeret min silint viking, istedet for min collmaster,
men da jeg skulle starte min pc op første gang kørte pcen, i 2 sec, og så
gik den ud, det er såfølgelig fordi jeg har sat min bios til at lukke ned
hvis køleren ikke kører, men den kørte, og det fatter jeg ikke, så jeg
prøvede at sætte min coolmaster på igen, og så startede den fint op, jeg
prøvede også med min lille global win chipset køler, den kunne også fint
starte op med den.
Så prøvede jeg så med min silent viking igen og den gjore det samme igen,
hva i hulen kan der være galt.

hilsen jm.

Fra : BOM

Dato : 22-02-02 23:15

"JOHN NIELSEN" <john.michael.nielsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

<klip>

> Så prøvede jeg så med min silent viking igen og den gjore det samme igen,
> hva i hulen kan der være galt.

Hvor mange omdrejninger har du sat som minimum derinde (i BIOS)?

BOM

Fra : Anders Thorup

Dato : 23-02-02 14:13

Det er fordi Silent Viking ikke kører med særlig høje omdrejninger. Så tror
nogle bundkort ikke at der er tilsluttet nogen blæser. Så sæt din gamle
blæser på, og gå ind i bios og slå den funktion fra der slukker computeren
hvis der ikke er en blæser sluttet til. Sæt derefter din Silent Viking på,,
og du skulle nu kunne køre uden problemer

Fra : JOHN NIELSEN

Dato : 23-02-02 14:44

okay tak skal i have nu virker det

jm