Serious Sam crasher under XP.
Fra : Mercenary

Dato : 22-02-02 21:40

Hej gruppe.

Jeg har netop installeret Serious Sam 2 på min com.
Men spillet crasher når jeg forsøger at starte et nye spil, temmelig
mærkeligt når demo'en virkede fint..
Selve installationen gik smertefrit og de demo'er der kører lige i opstarten
kører fint, det samme gør 'technology test'.

Jeg bruger de nyeste drivere til GF3 (Nvidia 23.11) og DX 8.1. Jeg har
patchet spillet til version 1.05 uden at det gav nogen ændring.

Når jeg starter spillet får jeg historien om hvordan Sam klarede sig i det
sidste spil, men når den første level loades crasher spillet altså. ØV.

Hvis nogen kan hjælpe vil jeg være glad.

/Merc.

Fra : Mercenary

Dato : 23-02-02 00:43

Ligemeget.... Uninstall/Reinstall hjalp !!??

Fra : Santa Xcaze

Dato : 24-02-02 20:43

SNIP

De der er nvidia drivere 23.12 /23.11 sutter lidt efter min mening prøv at
skifte til 27.30 eller eventuelt noget før 23.11/23.12 jeg havde i hvert
fald problemer med dem i win xp!