Nyhedsskribenter Søges
Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 22-02-02 20:39

Hej alle.

Jeg er webmaster på www.gameshots.dk. Vi har lige åbnet en nyhedssektion, og
mangler derfor nogle folk til at skrive nyheder. Hvis det lyder som noget
for dig så send en mail til webmaster@gameshots.dk.

Vi har ikke nogen specielle krav til dig, men du skal dog kunne skrive på et
hvist niveau uden alt for mange stavefejl osv.

Mvh
Mark S. Rasmussen
--
www.gameshots.dk

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 22-02-02 20:55

"Mark S. Rasmussen" <mark@tv.dk> wrote in message

> hvist niveau uden alt for mange stavefejl osv.

LOL

Jacob

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 22-02-02 21:07

> LOL

Hehe... Det viser bare at alle kan fejle :)

Fra : Andrew

Dato : 23-02-02 00:01

"Mark S. Rasmussen" <mark@tv.dk> skrev i en meddelelse

> Hehe... Det viser bare at alle kan fejle :)

Og jeg som troede at webmastere var fejlfri, *suk*

min verden falder i grus...

Fra : Devast8or

Dato : 22-02-02 23:10

Jacob Skaaning <jskaaning@email.dk> wrote in message
> "Mark S. Rasmussen" <mark@tv.dk> wrote in message

> LOL
>
> Jacob

Hehe, det er derfor han søger en anden til at skrive. (sorry Mark, det er
kun joke, men jeg kunne ikke lade være :)

Devast8or

--
Spamfilter activated
To reach me via e-mail use: devast8or (at) systembl (dot) dk

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 23-02-02 01:34

> Hehe, det er derfor han søger en anden til at skrive. (sorry Mark, det er
> kun joke, men jeg kunne ikke lade være :)
>
> Devast8or

Lol... det er i orden... jeg fortjente den :)