Hundeudstilling
Fra : Tine Østergaard

Dato : 21-02-02 23:14

Hej alle

Jeg går og leger lidt med tanken om at få endnu en hund. Jeg har endnu ikke
bestemt mig for hvilken race, det skal være men jeg har da nogle ideer. Jeg
vil derfor gerne en tur på hundeudstilling for at se de forskellige racer og
få kontakt til nogle opdrættere.

Er der nogen der ved hvor og hvornår der næste gang er udstilling/show på
sjælland? I første omgang er jeg ligeglad med om det er DKK, DRU eller en
anden organisation, eftersom jeg blot skal kigge lidt på nogle forskellige
racer.

Eller er der måske nogen der kender til et sted på nettet, hvor man kan se
en samlet oversigt over udstillinger/shows?

På forhånd tak for hjælpen

Tine

Fra : Stine Frandsen

Dato : 22-02-02 21:22

Hej
Der er national udstilling -DKK i Næstved den 30. marts.
Men prøv at gå ind på Dansk Kennel Klub's HP og se efter der.
www.dansk.kennel.klub.dk

Der burde være en udstillingskalender
Stine

Tine Østergaard <tinedk@usa.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a53quv$jd0$1@sunsite.dk...

Fra : Carina Enevoldsen

Dato : 22-02-02 23:28

KHKG har den 16 Marts i Køge
prøv evt www.khkg.dk
/Carina

Fra : Jeannette

Dato : 22-02-02 23:35

Hej Tine...

Klubben for Hyrde-kvæg og gårdhunde KHKG, holder udstilling i Køge d. 16. Marts.
Se evt. www.khkg.dk
Hvad type hund er det du søger???

Jeannette
www.bouvier.dk

Fra : Camilla Larsen

Dato : 23-02-02 17:18

Hej Tine

Du kan se på disse her sider om udstilling hos DKK:

www.dansk-kennel-klub.dk

og her er linket til Dansk Racehunde Union:

www.dru.dk

Rigtig god fornøjelse

Camilla
--
Camilla

Fra : Tine Østergaard

Dato : 24-02-02 22:12

Tak for svarene.

Jeg har som sagt endnu ikke bestemt mig for hvilken race, men eftersom jeg
har PON og Bearded Collie højt på listen lyder udstillingen den 16. marts
spændende.

Undskyld til Jeanette, Jeg tror jeg kom til at sende svaret privat.

Hilsen

Fra : Jeannette

Dato : 25-02-02 09:34

Jamen Tine, det må man godt her - skriv du bare, jeg skal nok svare*G*
Jeannette

Fra : Susanne

Dato : 01-03-02 19:23

Tine Østergaard <tinedk@usa.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a5bkf3$ncq$2@sunsite.dk...
> [...]
> spændende.
>
> Undskyld til Jeanette, Jeg tror jeg kom til at sende svaret privat.

Hej Tine.

Da jeg for nu et år siden skulle ud og vælge ny hvalp, var jeg på udkik
efter P.O.N , Schapendoes eller lign.. da de jo har lidt det samme udseende.
Vi var hos forskellige opdrættere og jeg fandt ret hurtigt ud af at jeg ikke
skulle have en PON. De har et ret specielt psyke og hos en af de opdrætter
vi var hos, fik vi endda at vide at deres hunde godt kunne komme i tanke om
at bide, så vi skulle passe på ????????!!!!!
Men grunden til at jeg skriver , er den at hvis du går lidt efter det shaggy
udseende, så overvej måske en Tibetansk Terrier. Det var sådan en jeg endte
op med og jeg har ikke fortrudt et øjeblik ....
Jeg har lavet en hjemmeside om den Tibetanske Terrier og jeg vedhæfter lige
adressen, så du kan se hvilke dejlige hunde det er :c)

www.dyrefarmen.dk/tibber

Håber du kan bruge min mail til noget og skriv endelig hvis du har spørgsmål
( også privat)

Mvh
Susanne