Hankat søges til parring
Fra : Dorthe P. Lahrmann

Dato : 25-01-01 21:27

Ja, så vover jeg pelsen... Nu har der jo flere gange været diskussioner
her i gruppen angående sterilisering, kattekillinger og
"overskudskatte". Derfor er jeg klar over der nok vil komme protester
over det følgende: Jeg leder efter en hankat der vil være far til min
dejlige hunkats killinger. Hun er en tortie/hvid huskat, lille og
forsigtig, men meget kærlig. Da jeg gerne vil have i et enkelt kuld
killinger fra hende inden hun steriliseres, er jeg nu på jagt efter Mr
Right. Ønsket om killinger er ganske egoistisk, jeg er klar over det
ikke er nødvendigt.

Så, vi leder efter en hankat, helst rød eller creme, eller delvis rød..
Han skal helst være stille og rolig, vant til andre katte, da hun som
sagt er lidt reserveret. Da hun er ret lille, er det også vigtigt at han
ikke er alt for stor.

Har I sådan en fyr, og bor I på Sjælland, ja så hører vi meget gerne fra
jer. Jeg påtænker at parre hende i slutningen af marts, hvis det passer
med en løbetid. Hun er lige nu på p-piller, og dem vil jeg så gerne have
hende af snarest. Det er en selvfølge at vi vil tage os kærligt af
killingerne, få dem passet efter alle kunstens regler, og er indstillede
på at beholde evt. killinger vi ikke få afsat til de rigtige hjem.

Håber I vil hjælpe i min eftersøgning, fertile hankatte hænger jo ikke
ligefrem på træerne... i hvert fald ikke når man skal bruge dem *smil*

Dorthe