Realbot CS ?
Fra : Per

Dato : 22-02-02 20:01

Hej NG

når jeg spiller CS over lokalnet, hvor der er nogle fiktive
medspiller, er det så muligt at genstarte spillet når man døder?? det
er skide ireterende når man døder og så skal vende til de der computer
spiller er færdig... eller er der en anden mulighed???

Hilsen

PF

Fra : Jacob Holm

Dato : 22-02-02 20:16

Per wrote:

> [...]
> er skide ireterende når man døder og så skal vende til de der computer
> spiller er færdig... eller er der en anden mulighed???

Du kan gå ind i konsollen og skrive 'endgame' eller også er det
'endround' mener jeg.

> Hilsen
>
> PF

Mvh. Jacob.

Fra : Night Hawk

Dato : 22-02-02 22:32

rb_endround
du kan også sætte en tast til den funktion. f.eks. k, den bruger jeg
gå op i konsol og skriv <bind k rb_endround>