Herningmesse
Fra : PHK

Dato : 22-02-02 19:56

Jeg har været på Herningmesse i dag. Brugte 4 timer dernede - og det var jo
altså ikke nok.

Kikkede på lidt GPS og de tyske Alu-Gas-flasker. Skal have byttet de grå vi
har, så vi sparer lidt vægt.

Masser af Lallemand stole - men ingen priser på. Ingen tør vel træde ved
siden af?

--
_
|_|

Fra : Kongen

Dato : 23-02-02 20:20

> Jeg har været på Herningmesse i dag. Brugte 4 timer dernede - og det var
jo
> altså ikke nok.

Nej det håber jeg sku heller ikke det var !! da jeg brugte 6 timer i
tirsdags på at sætte vogne på bare 2 stande. ( Hymer & Adria ) så ville det
jo være lidt træls hvis det hele kunne overstås på 4 timer.

--
Blomst # 92159636
Det nemmere at få tilgivelse end

Fra : PHK

Dato : 24-02-02 12:37

"Kongen" <jp@person.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> jo være lidt træls hvis det hele kunne overstås på 4 timer.

Desværre havde jeg ikke mulighed for flere timer, mit arbejde ligger lidt
tæt i den weekend.

Hvordan får forhandlerne egentlig campingvognene til Herning - på lastbil
eller bliver hver enkelt campingvogn trukket af en almindelig bil?

Næste år vil jeg forsøge at få tid til at bo i campingvogn omme bag
hallerne, så kan vi bruge 2-3 dage deroppe :)

--
_
|_|

Fra : Kongen

Dato : 25-02-02 16:28

> Hvordan får forhandlerne egentlig campingvognene til Herning - på lastbil
> eller bliver hver enkelt campingvogn trukket af en almindelig bil?

Det er meget forskelligt, dem jeg arbejder lidt for ( midtvejs Caravans )
havde ca. 12 vogne der oppe, hvor de 5 blev kørt på lastbil og resten på
alm. bil

Jan

Fra : Christa Andersen

Dato : 24-02-02 19:53

Det var helt igennem en flot udstilling.

Specielt brugte vi mega lang tid på at kredse rundt mellem og i Hymer
Touring vognene.
Det var en god og flot stand, som "Blomst" har været med til at lave.
Der var både mulighed for at have et godt overblik og der var god plads
mellem vognene på trods af, at der var MANGE andre end os, der viste udvidet
interesse for de spændende vogne!

Pas nu rigtig godt på dem, når I skal fragte dem tilbage igen

Roser og mange hilsner fra Christa