Udlejning af mobiltelefon
Fra : Palle Ravn

Dato : 22-02-02 18:39

Er et eller andet slags selskaber som udlejer mobiltelefoner uden at man
skal have et abm. med? Det jeg leder efter er et sted hvor man kan sige
denne måned vil jeg gerne have fx. N6210, og så måneden efter kan man nemt
lave det om til fx. E. T68. Gør ikke noget det koste, eller at det ikke er
helt som beskrevet men bare sådan cirka. Eller hvis det er et sted hvor man
kan "prøve" en telefon vil det også kunne gøre det...

/palle

Fra : Palle Ravn

Dato : 22-02-02 22:26

Er der slet ikke det mindste som minder bare lidt om det?

/palle

Fra : Lars Raaby

Dato : 23-02-02 11:13

Kender du et sted hvor jeg kan leje et Philips fjernsyn en måned og i næste
måned kan jeg få et B&O uden at skulle betale licens? Nej vel.....
Det du er inde på kan kun lade sig gøre hvis du vil leje en masse telefoner
med abb. og så er det binde i mindst 6 mdr. eller mere. Hvilken forhandler
ville ligge inde med en masse brugte telefoner for du ville vel have en helt
ny telefon hver gang.

Hilsen Lars

Fra : Fischer

Dato : 23-02-02 11:49

> Er et eller andet slags selskaber som udlejer mobiltelefoner uden at
> man skal have et abm. med?

Sikkert.
Jeg ved at man i f.eks. amerikanske lufthavne kan leje en GSM1900 telefon
som man kan bruge i USA sammen med sit eget SIM-kort.
Ulempen er, at det er hundedyrt.
Desuden skal der smides et stort depositum, så du kan lige så godt købe den
telefon du vil prøve og så sælge den brugt efter en måned. Tabet bliver
meget mindre end en måneds leje.

*Fischer

Fra : Palle Ravn

Dato : 23-02-02 14:58

Jo det var da en god ide. Men så ville jeg syntes at det er bedst at have en
mulig køber, før jeg køber...

/palle

Fischer <express@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:iuKd8.32$Wr6.681@news.get2net.dk...

Fra : Devast8or

Dato : 23-02-02 19:05

Er det ikke nogenlunde sådan D:E:R 's forretningskoncept er? Prøv at snak
med dem.

Devast8or

--
Spamfilter activated
To reach me via e-mail use: devast8or (at) systembl (dot) dk

Fra : Palle Ravn

Dato : 23-02-02 22:00

Hvad er det lige præcis du mener med "Er det ikke nogenlunde sådan D:E:R 's
forretningskoncept er? Prøv at snak
med dem." Jeg har ikke hørt om at de yder en sådan tjeneste.
Eller hvad mener du, eller gør de...

/palle

Devast8or <no@no.no> skrev i en
nyhedsmeddelelse:eSQd8.3925$Rz2.196453@news010.worldonline.dk...

Fra : Devast8or

Dato : 23-02-02 23:20

Jeg mener at det du søger hvor du kan få udskiftet din telefon til en anden
model bare sådan uden videre, er så vidt jeg ved noget af det D:E:R
reklamerer med at man kan hos dem. Jeg har da set en reklame med en der går
ind i en skoforretning, tager sine gamle udtrådte gummisko af, tager nogle
nye fra hylden og tager dem på, og så går igen. Da ekspedienten siger at det
kan han da ikke bare gøre siger han "hvorfor ikke? Det kan jeg da hos
D:E:R.". Det må da være noget i den stil du søger. Jeg ved dog ikke noget
nærmere om hvordan det foregår.

Devast8or

Fra : Palle Ravn

Dato : 24-02-02 12:32

Jeg har være et smut forbi www.der.dk der fandt jeg da at jeg kan låne en
mobiltelefon, der vat bare et minus. Et stort et. Den skal lånes i 24
måneder, og hvis man så regner prisen ud er bliver det mere end hvis jeg
bare købte den...

Så det er der ikke den store ide i...

/palle
Devast8or <no@no.no> skrev i en