Premiere Suprise, pengene Værd?
Fra : Peter Fleinert

Dato : 22-02-02 16:59

Er der andre der ligesom mig er skuffet over premiere suprise i Århus?
Min oplevelse har været dårlige film og for lidt suprise.
(læs mit svar på Hvem bestemmer indlægget, så vil I vide hvorfor jeg er
skuffet)
Venlig hilsen Peter.

Fra : zcully

Dato : 22-02-02 20:44

Hejsa

Jeg har været til en del af de surprises da de startede og det har været
lidt blandede. X-Men så jeg også til en tidlig forpremiere, så der brokkede
jeg mig helt vildt og fik mine penge tilbage. Det næsten samme skete med
Tiger på spring.... den skulle jeg ind og se i biografklub Danmark, så der
brokkede jeg mig igen og fik mine penge tilbage.

Men af positive var bl.a. Finding Forrester, Family Man og Dogma, som jeg
aldrig ville have drømt ok at tage ind og se hvis ikke de var her. Men de
var overaskende gode. Final destination var også fed og blev vist over en
måned før. Der havde jeg aldrig hørt om den.

Så jeg har både gode og dårlige erfaringer med det.

/Zcully