Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
XP-driver til Panasonic PV-DC3000
Fra : Uni Bull

Dato : 22-02-02 15:15

Hejsa,

Jeg søger en XP-driver til Panasonic PV-DC3000.

Der skulle vel ikke være nogen der ligger inde med den (på CD'en) -
eller ved hvor jeg kan hente den ?

Jeg ville blive meget glad for driveren enten på mail eller i dk.binaer

Tak for hjælpen!
--
Uni Bull
København

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-02-02 16:11

"Uni Bull" <Uni.FJERNES.Bull@WorldonlineFJERNESOGSÅ.dk> wrote in message

> [...]
> eller ved hvor jeg kan hente den ?
>
> Jeg ville blive meget glad for driveren enten på mail eller i dk.binaer

Her http://www.panasonic.co.jp/mgcs/download/ ?

Det ville være lidt nemmere hvis du fortalte om det er et kamera,
videocamere billedscanner wahtever....

Fra : Uni Bull

Dato : 23-02-02 15:40

news:3c765f73$0$17217 > Jeg ville blive meget glad for driveren enten på
mail eller i dk.binaer

> Her http://www.panasonic.co.jp/mgcs/download/ ?
>
> Det ville være lidt nemmere hvis du fortalte om det er et kamera,
> videocamere billedscanner wahtever....

Det er et digi-kamera som tilsluttes computeren via det medfølgende kabel,
ingen problemer dér.
Men Windows XP skal bruge en driver og den kan jeg simpelthen ikke finde -
heller ikke på
ovenstående link
--
Uni Bull