Overføring af telefonnumre!!
Fra : mogens aagaard

Dato : 22-02-02 13:21

Jeg er helt på røven!!!!!!!
Har d.d. skiftet fra Mobilix til Telmore efter mange måneders ventetid.
Skiftet er gået smertefrit, men jeg opdager til min rædsel at alle mine
gemte telefonnumre ligger på det gamle Mobilix-kort.
Jeg kan simpelthen ikke undvære de numre, så er der nogen her der kan
fortælle mig hvordan man får kopieret telefonnumre fra et Mobilix-Sim-kort
over i en Nokia 3310 med et Telmore-Sim-kort. Er der evt. nogen der kan
hjælpe mig NU. Jeg bor 2300 S.
Mogens

Fra : Fischer

Dato : 22-02-02 13:40

> Jeg er helt på røven!!!!!!!

Hvis du kender nogen med en mobiltelefon med hukommelse, så kan vedkommende
måske hjælpe.
Så kan du kopiere fra gammelt SIM -> telefon -> nyt SIM.
De fleste Ericsson kan gøre det og de større nyere Nokia kan også.

> Er der evt. nogen der kan hjælpe mig NU. Jeg bor 2300 S.

Jeg bor meget langt væk, såe ......

*Fischer

Fra : Kasper Navrbjerg

Dato : 22-02-02 13:44

mogens aagaard wrote in message ...
> [...]
>over i en Nokia 3310 med et Telmore-Sim-kort. Er der evt. nogen der kan

Hej Mogens
Mit foreslag er at finde en kammerat , der har en (ulåst) telefon med
hukommelse. Han kan så kopiere alle dine numre fra det gamle SIM kort "op" i
telefonen. Derefter kan han kopiere alle numrene "ned" på det nye SIM kort.
Mvh. Kasper

Fra : Heidi

Dato : 22-02-02 13:39

"mogens aagaard" <maavenz@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse news:B89C0454.540D%maavenz@wanadoo.dk...
> [...]
> over i en Nokia 3310 med et Telmore-Sim-kort. Er der evt. nogen der kan

Kan du ikke bare putte det gamle kort i, og skrive numrene ned, og
så oprette dem i det nye kort bagefter? Ja, det tager tid, men det var
jo da en mulighed...

--
Mvh. Heidi
SVAR VENLIGST I GRUPPEN, OG IKKE PR. MAIL!!