keys i CS går i skuddermudder ?
Fra : Prost

Dato : 22-02-02 12:48

Hejsa dk.spil.computer

Jeg har et lille problem med mine keys.

system:
AMD xp 1700+ processor
WinXP
Geforce III ti200
Nextwish script til CS
plus en andet masse gejl (hardware)

Kan nogen fortælle mig hvorfor mine piletaster (er venstrehåndet)
går i ged når der er password på en server ?
første gang jeg hopper ind på en server hvor der er password på, hopper jeg
når jeg trykker første gang rører mine piletaster, hvis jeg holder dem nede
bevæger jeg mig rigtig nok, hvis jeg så ændrer retning hopper den igen
indtil jeg holder key'en nede ?

Hvis jeg så hopper ud og går ind i configuration og prøver på ny at sætte
mine keys op, kan jeg ikke vælge at bruge piletasterne, den vil simpelthen
ikke modtage at jeg sætte "at gå frem" til pil fremad ? Har dog ingen
problemer med at sætte dem til de numeriske piletaster ?!

hælp modtages med kyshånd

MVH [F1]Prost
www.kennethbon.dk/f1

Fra : Steffen Møller

Dato : 23-02-02 11:05

On Fri, 22 Feb 2002 12:48:09 +0100, "Prost" <ruro@get3net.dk> wrote:

>Hejsa dk.spil.computer
>
>Jeg har et lille problem med mine keys.

>Kan nogen fortælle mig hvorfor mine piletaster (er venstrehåndet)
>går i ged når der er password på en server ?

Ingen anelse, men du kan sikkert omgå det ved at bruge fx. gamespy3d
til at starte spillet op.

Møller

Fra : Prost

Dato : 23-02-02 19:11

"Steffen Møller" <steffen.moeller@mail.com> wrote in message

> Ingen anelse, men du kan sikkert omgå det ved at bruge fx. gamespy3d
> til at starte spillet op.

Hej Møller

Jeg bruger allerede Gamespy