BoomTown ADSL og telefoni fra andre teleud~
Fra : Enok Hauge

Dato : 22-02-02 08:35

Er det muligt at få BoomTown ADSL fra TDC og have sit telefon
abonnement hos en anden teleudbyder, og i givet fald hvilke?

Mvh. Enok Hauge

Fra : Klitgaard

Dato : 22-02-02 10:29

"Enok Hauge" <enokh@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er det muligt at få BoomTown ADSL fra TDC og have sit telefon
> abonnement hos en anden teleudbyder, og i givet fald hvilke?

Nej.

--
....Klitgaard

Fra : TBC

Dato : 22-02-02 13:57

"Enok Hauge" <enokh@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er det muligt at få BoomTown ADSL fra TDC og have sit telefon
> abonnement hos en anden teleudbyder, og i givet fald hvilke?

Nej, monopol fornemmelserne har desværre endnu ikke helt forladt "Tele
danmark". Man kan end ikke få lov til at få Boomtown (eller andre xdsl
løsninger fra TDC svjv) UDEN samtidig at være tvunget til et fastnet telefon
abonement hos TDC. Det var ellers min idé blot at skulle have haft Boomtown
ADSL uden overhovedet at have fastnet telefon. Men den gik ikke fik jeg
besked om !
Til gængæld kan man vælge frit hvad man vil hvis man har et Tiscali eller
Cybercity xDSL, -hvis man da ellers har kobber nok. I dag sidder jeg ganske
tilfreds med en Tiscali 512/512 med modem og så Telmore taletid der koster
mig mindre selve abbonementet ville gøre til en fastnettelefon. Til gængæld
må jeg så bare sande at jeg betaler unødige 20,- kr mere for tilgang til
support ifht Boomtown ADSL prisen for min DSL, men til gængæld sparer jeg
>100 kr på fastnetabbonement.

Hvis det er ping i spil der tæller kan jeg fortælle at min ping i CS er på
mellem 8-18 ms på Nethouse2000, Tiscali og Jubii's servere, og omkring 22-28
ms på Boomtowns.

TBC