Jørgen Jacobsen født i Bandholm den 20 apr~
Fra : Kim Melchior

Dato : 22-02-02 08:18

Kender nogen til Jørgen Jacobsen der var født i Bandholm den 20 april
1878, søn af Jacob Jacobsen og Ane Dorthea Jørgendatter.

Om Jørgen f. 1878 kan oplyses, at han iflg. Fkt 1916 bor i Rersnæs
(matr. nr. 9i adr. Birketvej 133) - skomagermester.
Hans kone er Petrea Elvira (efternavn haves ikke) f. 1879 på Fyn.
De har de følgende børn: Ellen Karen 1907 og Henning 1911 - begge født
i Bandholm sogn.

Er der nogen der ved hvad der blev af Ellen Karen og Henning?

Jeg vil meget gerne i forbindelse med efterkommere.

Fra : Kirsten Hess

Dato : 22-02-02 12:28

Hej Kim.

Der var et problem med at sende svar til dig direkte. Du kunne evt.
sende mig din postadresse, så kan jeg sende dig en kopi af siderne. Hvis
jeg senere kan maile direkte, kan jeg også scanne og maile siderne.
Mit tlfnr: 49 13 22 65. Jeg kan ikke træffes før efter kl. 16 dansk tid
lørdag/søndag, fordi jeg skal arbejde.

Med venlig hilsen

Kirsten Hess