FIA GT Mod til F1 2001
Fra : Karsten Borchers

Dato : 22-02-02 04:00

Til de der ikke ved det, så er der kommet en virklig god mod/addon til EA's
F12001.
Den hedder FIA GT og er nu ude i version 2.1. Bilerne er super detaljeret og
skide fede at køre.
Er en absolut must have for alle Racesim fans.

Mod'en er baseret på nuværende FIA GT serie og inkludere følgende biler :
Chrysler Viper GT
Ferrari 550 GT
Lister Storm GT
Porsche 996 GT2
Ferrari 360 GT3
Porsche 996 GT3

Er så absolut værd at hente og prøve.
Du kan læse review her :
http://www.simbin.com/cgi-bin/ikonboard.cgi?s=3c75ae98405affff;act=ST;f=20;t
=35
Og her :
http://cfm.globalf1.net/features/articles/17/index.htm

Installering :
1) Installer F12001
2) Opdater F12001 med med nyeste patch
3) Start F12001, opret en ny profil, vælg bil og bane. Men ikke kør !!.
Exit.
4) Installer FIA GT Mod 2.0 (Enten Lite eller full version)
5) Tjek om det virker
6) Installer FIA GT Mod 2.1.

FIA GT 2.0 hentes her : (skal være regisreret i deres forum for at få
tilgang)
http://www.simbin.com/cgi-bin/ikonboard.cgi?s=3c75ae98405affff;act=ST;f=30;t
=1

FIA GT 2.1 hentes her : (skal være regisreret i deres forum for at få
tilgang)
http://www.simbin.com/cgi-bin/ikonboard.cgi?s=3c75ae98405affff;act=ST;f=30;t
=7

(Hver opmærksom på at ovenstående link kan være delt i to linier)

Har du spørgsmål eller lign. kan du henvende dig her i Simracing.dk's forum
på Racesimcentral.
http://forum.racesimcentral.com/forumdisplay.php?s=&forumid=10

Karsten Borchers
www.simracing.dk
www.raccesimcentral.com

Fra : Martin K

Dato : 22-02-02 16:12

Hejsa

Hvordan pokker henter man sagerne? jeg har nu registreret mig og ditten og
datten, og man får alligevel ikke lov til at hente noget som helst. Filerne
findes ikke...

FIA GT 2.1 har jeg hentet, men FIA GT 2.0 _kan_ jeg bare ikke finde!

Kan du evt. poste den i dk.binaer eller noget i den stil...

--
Martin K

Fra : Sven

Dato : 23-02-02 00:32

> [...]
Filerne
> findes ikke...
>
> FIA GT 2.1 har jeg hentet, men FIA GT 2.0 _kan_ jeg bare ikke finde!

Hej.
Gå til www.simbin.com
Vælg forums øverst til højre.
Gå ned til Sports Cars
Gå til GT mod (Ver.2) Download (du skal være tilmeldt for at dette kan ses)
Vælg 4. nederste post FIA GT mod (V2) + Addons/Extras

Næsten i bunden af det første indlæg er der et link til et mirror med en
light install og en full install. Jeg har netop prøvet det for at se om det
virker, og det gør det. Kommer med 114 kb/sek på mit stofanet netop nu.

Det er virkelig flot lavet af disse gutter. Faktisk er dette spil det bedste
sportsvognsspil jeg endnu har prøvet incl div. prof. programmer som
ViperRacing osv.

Sven

Fra : Martin K

Dato : 25-02-02 09:35

Takker... jeg har findet det nu

Kommer med 214 kb/s på CC 2 Mbit... netop nu!

--
Martin K