passthru() system() exec() ??
Fra : Sviss Cobazor

Dato : 22-02-02 03:59

Jeg har problemer med at få denne (passthru)/disse funktioner til at
fungere.
Er der nogen som kan give mig nogle eksempler?
Jeg anvender Win98/PHP/Apache/MySQL

Fra : Kim Emax - ayianapa.~

Dato : 23-02-02 23:21

"Sviss Cobazor" <sviss@nospam.dk> skrev

> Jeg har problemer med at få denne (passthru)/disse funktioner til at
> fungere.
> Er der nogen som kan give mig nogle eksempler?
> Jeg anvender Win98/PHP/Apache/MySQL

har du kigget på funktionerne på php.net?

http://www.dk.php.net/manual/en/function.exec.php

En user comment:
Under Windows NT you can retrieve a Tasklist with this script!

<?php
if(getenv("OS")!="Windows_NT")
{
echo "This script runs only under Windows NT";
}
$tlist1 = shell_exec("cmd /c tlist.exe");
$tlist2 = ereg_replace(" ","&nbsp;",$tlist1);
$tlist = nl2br($tlist2);
echo "<font face=\"Fixedsys\">\n";
echo $tlist;
echo "</font>";
?>
Den må du kunne bruge?
-- Take CareKim Emaxhttp://www.emax.dkhttp://www.ayianapa.dkKøb din vin
online på http://www.gmvin.dk,Danmarks måske mest avancerede VinWebShop

Fra : Sviss Cobazor

Dato : 25-02-02 00:21

Efter at dømme på det eksempel du viser her, så er det jo til WinNT. Jeg
kører Win98.