Andre der har hørt om dette?
Fra : Gunnar Kristiansen

Dato : 22-02-02 02:03

Hejsa.

Jeg er ude for et pudsigt fænomen. Jeg er ved at lave en website hvori nogle
af siderne ikke bliver vist korrekt på PC. (MSIE 5.5) Det handler om nogle
tables der er højre justeret, og alligevel kravler de til venstre. På Mac er
der ingen problemer, hverken i MSIE, Netscape eller Opera.

link

www.trommeslageren.dk/WEB/index.html

klik "links"

klik på et icon (dog ikke trommer)

Nu skal det store ikon befinde sig i venstre side, mens alle små ikoner skal
stå til højre.

Hvad kan være galt? Koden SKULLE være korrekt....

Mvh
Gunnar

Fra : Peter Loumann

Dato : 22-02-02 12:09

Fri, 22 Feb 2002 02:03:09 +0100, Gunnar Kristiansen
<funkpost@mac.com> wrote:

> [...]
>
>klik på et icon (dog ikke trommer)
>
>Nu skal det store ikon befinde sig i venstre side, mens alle små ikoner skal

Sådan er det også i min opera 6.0, men ikke ikke i ie 6, begge på
WinXp.

hilsen pelo

Fra : Gunnar Kristiansen

Dato : 22-02-02 17:56

> Sådan er det også i min opera 6.0, men ikke ikke i ie 6, begge på
> WinXp.

Hvad kan man udrede af det? Når nu Explorer MAC, Netscape MAC, Opera
MAC, Opera PC viser det korrekt. Jeg har endda haft en "html" nørd til
at checke siden...! ER der fejl i Explorer PC?

Gunnar

Fra : Lars

Dato : 22-02-02 20:57

Det ser fint ud i min ie6, men der er nu et par småfejl i din kode.