CS og gfx drivere !!!
Fra : CAWH

Dato : 21-02-02 22:20

har lige fået mit aiw radeon 8500dv og installeret de sidste drivere jeg
kunne finde på ati.com!

men cs registrere ikke mit grafikkort !!! Hvad skal jeg gøre ? cs siger
at min hardware ikke understøtter opengl !!!

Mvh. Casper, der er desperat efter at få cs til at virke efter jeg har
invisteret i et nyt grafikkort !

Fra : [SANTA]-Muff Diver

Dato : 21-02-02 22:51

"CAWH" <casper_awh@REMOVEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> at min hardware ikke understøtter opengl !!!
>

> Mvh. Casper, der er desperat efter at få cs til at virke efter jeg har

gå ind på ATI´s side der er vist nogle fixes/patches til
Counterstrike.......

Fra : CAWH

Dato : 21-02-02 23:08

"[SANTA]-Muff Diver" <muff-diver@sol.dk> skrev i en meddelelse
[SNIP]

> gå ind på ATI´s side der er vist nogle fixes/patches til
> Counterstrike.......

Det har jeg gjort. De fix der er løser et andet problem. Det er ikke det
overflow problem den brokker sig over (endnu). Men CS kan slet ikke
registrere at mit grafikkort understøtter open gl !!!

Har I andre gjort noget specielt ?

-Casper-