Første problem med visning klaret... nu er~
Fra : Jesper Schlæger

Dato : 21-02-02 21:24

Når jeg forsøger at åbne min PHP-fil får jeg denne meddelelse:
----------------
FEJLMEDDELELSE:
The XML page cannot be displayed
Cannot view XML input using style sheet. Please correct the error and then
click the Refresh button, or try again later.

Systemet kunne ikke finde den angivne ressource. Error processing resource
'DTD/xhtml1-transitional.dtd'. Line 2, Position 94

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN"
"DTD/xhtml1-transitional.dtd">

----------------
Jeg har placeret XHTML-linierne i starten af PHP-dokumentet, og
efterfølgende kommer nogle include-funktioner.

Hvad gør jeg galt her?

--
Med Venlig Hilsen

Jesper Schlæger
http://home20.inet.tele.dk/schlager
ICQ: 130657518

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 22-02-02 00:10

After I finished the 3 Pan Galactic Gargle Blasters, "Jesper Schlæger"
<schlager@tdcadsl.dk> just offered me, he muttered some weird stuff,
and I had to correct this gibberish:

>Systemet kunne ikke finde den angivne ressource. Error processing resource
>'DTD/xhtml1-transitional.dtd'. Line 2, Position 94
<snip>
>Hvad gør jeg galt her?

Uden at gøre mig klog på noget som helst lyder det som om filen
DTD/xhtml1-transitional.dtd ikke eksisterer.

Hvis du alligevel mener den eksisterer, og du ligger på et styresystem
med case-sensitive filer, så check at folderen hedder "DTD" (og ikke
"dtd").
--
Nano Martin Mouritzen Phone +45 24899896
Vestergade 43 Programmer Advanced Simplicty