MS sidewinder force feedback pro
Fra : Hans-Henrik Pedersen

Dato : 21-02-02 20:36

Hej Gruppe

Er der nogle der ved om man kan få et Sidewinder Force Feedback PRO til
at virke under win XP ?????

I så fald hvordan ????

hrp

Fra : Wass Up

Dato : 21-02-02 20:42

"Hans-Henrik Pedersen" <hrp@mail.dk> wrote in message
> Hej Gruppe
>

> Er der nogle der ved om man kan få et Sidewinder Force Feedback PRO til
> at virke under win XP ?????
>
> I så fald hvordan ????
>
> hrp
Det virker fint. Gå i control panel/game controllers/ add/ Microsoft
Sidewinder (autodetect). Så finder xp den og det virker

Fra : Per Egil Undersåker

Dato : 22-02-02 09:30

"Wass Up" <Satanc@softhome.net> wrote in message

> "Hans-Henrik Pedersen" <hrp@mail.dk> wrote in message

> Det virker fint. Gå i control panel/game controllers/ add/ Microsoft
> Sidewinder (autodetect). Så finder xp den og det virker

Stemmer, det gjorde den hos meg også (XP Pro eng)

Pirill Hoinnsåker
- It's been a while since I was born - that does not make me OLD

Fra : Hans-Henrik Pedersen

Dato : 24-02-02 20:55

Hej Igen

Jamen det har I fuldstændigt ret i...... MEN leg spiller FS 2000 og der har
jeg brug for feedback og det skulle
man i "gamledage" bruge et prg. der hedder noget med game controler....
Sååå det er lige som om at det er DER der et mit problem......
Kan I hjælpe ???

HRP