PPPoE protokol på min tdc forbindelse! hjæ~
Fra : Morten P. Jespersen

Dato : 21-02-02 20:45

Jeg har sat min pppoe forbindelse op, over min speedstream router, og jeg
har ingen problemer udover i Counter-Strike hvor den et par gange i minuttet
mister forbindelsen til serveren i 4-5 sekunder... :( Det sker ligemeget
hvilken server det er... Jeg har haft en PPPoE forbindelse som ikke lavet
det før jeg formaterede, men nu laver den det nummer der... Der er ellers
ingen problemer med browsing downloadning, osv... :)

HJÆLP?
Kan nogen give mig et tip til at destruere fejlen der gør jeg mister
forbindelsen i CS?

Fra : Simon Skals

Dato : 21-02-02 22:25

It seems Morten P. Jespersen wrote:
>Kan nogen give mig et tip til at destruere fejlen der gør jeg mister
>forbindelsen i CS?

Prøv at spørge i tele.internet.adsl.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 21-02-02 22:31

"Morten P. Jespersen" <ib.jespersen@mail.dk> wrote in message
> [...]
> det før jeg formaterede, men nu laver den det nummer der... Der er ellers
> ingen problemer med browsing downloadning, osv... :)

Hvad mener du med at du har sat PPPoE klienten op over routeren?

Hvis du har sat et kabel fra WAN i routeren til switchen,, vil routeren
prøve at snuppe forbindelsen fra din klient.