Cencur på NJHF eller hvad?
Fra : Finn Nielsen

Dato : 21-02-02 18:12

Kære nyhedsgruppe...

Er der en bevist censur påhæftet på Nordjydsk Havørredfiskeri -
www.seatroutfishing.dk - i denne nyhedsgruppe. Hver eneste gang vi svarer på
et spørgsmål og henviser til vores hjemmeside er der ingen problemer - helt
ok. Men tillader vi os at sætte en opdatering af siden ud i denne gruppe (og
disse opdateringer har vi jo hver uge), så "falder der brænde ned".

Det har vi lidt svært ved at forstå, eftersom vores meget gode
samarbejdspartner og danmarks førende hjemmeside Lystfisker Forrum, vores
egen samarbejdspartner Danmarks Sportsfiskerforebund, samt ikke mindst den
flotte hjemmeside Netnatur, alle kan sende opdateringer ud - vel at mærke
uden påtale her i gruppen???

Det er efter vores mening helt i orden at disse samarbejdspartnere kan
dette, og det påskønner vi kraftigt!!! Vi læser med glæde de nye ting fra de
ovennævnte, som alle lystfiskere kan få gavn af eller blot glæde sig over:
For nu at tage broden af det med det samme, så ser vi ikke de ovnennævnte
sider som konkurrenter, men derimod som samarbejdspartnere og
sparringspartnere til glæde for jer læsere.

Men filmen knækker ofte, når det handler om NJHF - vi har gennem de sidste 6
måneder kigget på, at vi ikke kan bruge denne gruppe til at oplyse jer som
læsere, vedr. nyheder omkring lystfiskeriet - vi bliver altid mødt med "fut"
til andre grupper og meget mere - er det virkelig sådan det skal være - jeg
håber denne gruppes læsere vil svare ærligt og præcist (( de der plejer at
være først på aftrækkeren og som "futter" alle vores indlæg behøver ikke at
svare - vi kender jo jeres holdning!!!!!!!!!!!!!! ) undskyld det sidste
opstød, men deter et fakta!!!!))

Med venlig hilsen
Finn Nielsen
Hvalpsundvej 13
9220 Aalborg Øst
Tlf.: 98 15 87 76 eller 24 27 22 20

Nordjydsk Havørredfiskeri, www.seatroutfishing.dk

Nordjydsk Havørredfiskeri, email: fn@seatroutfishing.dk

Lokalredaktør Sportsfiskeren, email: fn@sportsfiskerforbundet.dk

Fra : Simon...

Dato : 21-02-02 22:05

> [...]

(og
> disse opdateringer har vi jo hver uge), så "falder der brænde ned".

Ikke at jeg har nogen problemer med i giver besked om jeres opdateringer her
(jeg har endnu ikke brokket mig:)
men det er nok fordi folk vel efterhånden ved det, og det kan anses for
reklame, hvilket der bliver set ilde på
og sidst men ikke mindst er dk.opslag.* grupperne lavet til bl.a.sådan noget
(ikke at der er nogen der kigger i dem eller noget,
men de er der altså :)

Nå men det var mit bud på det, i har foresten i glimrende site som jeg selv
lige så for første gang igår - keep up the good work !

knæk & bræk allesammen!
Mvh.Simon - der undrer sig over at hans indlæg postet kl. 16.39 idag, ikke
er dukket op hos hverken sunsite eller tdc ?

Fra : Per M Sørensen

Dato : 23-02-02 07:35

Ingen brok herfra...

Per M Sørensen
www.saltvandsfiskeren.dk

Fra : Martin Nystrup Rasmu~

Dato : 21-02-02 22:32

Hej Finn,

Så vidt jeg ved, accepteres det, at man gør opmærksom på en opdatering af
eens webside om lystfiskeri (hvis man husker [Opslag]). Webmaster'en af
Sportsfiskeren.dk har gjort det længe - og det har ikke givet anledning til
brok.

Personligt har jeg intet imod disse opslag - så længe opslagene ikke
henviser til rene online grejbutikker.

Mvh.

Martin

Fra : Per Gade

Dato : 22-02-02 06:07

"Finn Nielsen" <finn_nielsen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Kære nyhedsgruppe...
>
> Er der en bevist censur påhæftet på Nordjydsk Havørredfiskeri -

Hej Finn

Selvfølgelig skal der også være plads til opslag fra et af Danmarks mest
læsværdige websites om lystfiskeri. NJHF er jo blandt pionererne på det
område herhjemme. Ingen protester fra mig.

Venlig hilsen
Per Gade

Fra : Christian Skands

Dato : 23-02-02 10:09

Hej NJHF

Hvis bare du husker (Opslag) Så er det fint med mig.

--
Med lystfiskerhilsen

Christian
skands@mail.dk

Fra : Alex Linaa

Dato : 25-02-02 08:34

> [...]
> Kære nyhedsgruppe...
>
> Er der en bevist censur påhæftet på Nordjydsk Havørredfiskeri -

Fortsæt du blot med dine imformative indlæg om opdateringer på din flotte
web.
Det er helt og aldeles i tråd med fundatsen, hvis bare du mærker indlæggene
med [opslag] (Hvilket du jo gør), så eventuelle "brokrøve" kan med god ret
futtes over i news:dk.admin.netiektte

vh
Alex Linaa