CS ? igen igen
Fra : CB

Dato : 21-02-02 17:41

Hej

Min vens pc stopper ved 60 fps i cs. Den har kørt med 99-100 fps men
pludseligt kørte den udelukkende 60.0.

Det er en xp maskine med Geforce 3 ti 200 (Daytona) 1400 mhz Thunderbird 256
mb DDRRAM.

Efter en formatering og nyinstallation er den stasig låst ved 60 fps. Vi har
tweaked diverse indstillinger til Windows xp og forsøgt med både 23.11 og
23.12 driverne.

Det skal lige siges at andre spil kører over 60 fps gerne mellem 75 og 100

Hørte der vist lå et fix til at ordne dette problem men har søgt forgæves.

cb

Fra : Devast8or

Dato : 21-02-02 17:45

Har du tjekket i Config filen at max_fps står til 100. Den plejer vistnok at
være låst til et eller andet når man installerer, det kunne være det.

Devast8or

--
Spamfilter activated
To reach me via e-mail use: devast8or (at) systembl (dot) dk

Fra : Frenjon

Dato : 21-02-02 19:38

Kig om V-Sync er enabled - under grafikkort properties i windows - det er sikkert det...

-Frenjon

Fra : CB

Dato : 22-02-02 13:22

k, tak for svarende

cb

Fra : Luhmann

Dato : 22-02-02 16:29

"CB" <clausb@adslhome.dk> wrote in message
> Hej
>
> Min vens pc stopper ved 60 fps i cs. Den har kørt med 99-100 fps men
> pludseligt kørte den udelukkende 60.0.

Jeg har haft det samme problem under win2k, og løste det med "nvidia refresh
rate fix" som du kan finde på følgende adresse:

http://www.planetquake.com/ztn/nvreffix/nvreffix.html

Du kan læse mere om det på denne side:

http://xp-refresh.net/

--