MB monitor til Abit KT7A :hvor
Fra : J.Starup

Dato : 21-02-02 17:20

Hvor findet jeg en MB moitor til min ABIT KT7A -Raid
Den der følger med MB synes jeg ikke om Er der en link hvor jeg kan finde
noget
Min gamle PC er gået ned så alle mine link og meget andet er væk

Så nyt system er Vandkølet TB 1400@1400 Temp MAX 41"C
Målt i bios med probe mod CPU bagside med pasta" Kabinet temp 31 Stue
temp 23

Fra : Frank Andersen

Dato : 21-02-02 20:20

http://www.overclockers.co.uk/

De har en man kan downloade
Hvad er der i vejen med den fra Abit ?

Frank

Fra : Jan

Dato : 22-02-02 19:35

"Frank Andersen" <type411@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.overclockers.co.uk/
>
> De har en man kan downloade
> Hvad er der i vejen med den fra Abit ?
>
> Frank

Den har ikke alle de der fancy målere, som MBM har - og så kan den *NORMALT*
ikke ligge i SYStray, men kun minimeret på proceslinien.

Men med et lille program, kaldet VIATray, så kan den godt. Og så er det lige
pludseligt et helt rart program.

--
Jan

Remove the cat in the email to reach me