6210 & Carkit 91
Fra : SFJ

Dato : 21-02-02 16:23

Min 6210 slukker af sig selv efter nogle minutter når den sidder i den
håndfri installation i bilen.

Hvordan kan jeg slå det fra?

Søren Falkenberg Johansen
Idé-Sign - Skilte & Solfilm

Fra : Morten Juel

Dato : 23-02-02 00:26

Det kan du gøre ved at afmontere det kabel der går fra håndfri boksen til
din tændings +12v og sætte den til permanent +12V

Morten
Golf II GTI
XS400Seca

**som har www+mail plads til salg, kan også bruges med eget domainenavn**

Fra : Dan Sørensen

Dato : 23-02-02 13:35

Hej Morten

Det lyder som om du har forstand på installationssæt (CARK-91), så jeg håber
du kan og vil hjælpe mig, Jeg ikke kun finde noget hos Nokia eller andre
steder
Jeg har fået et sådant forærende, men uden brugsanvisning .-(
Der er 5 ledninger på forsyningsstikket 'DC' til samleboksen 'HFU-2'

Rød: +12v
Gul :
Grøn:
Sort : Stel
Blå :

Men hvad er gul, grøn og blå til ??

Er det noget med at 'mute' bilradioen ??

Venlig hilsen
Dan

Fra : SFJ

Dato : 24-02-02 05:28

Hej Morten.
Tak for svaret.

> Det kan du gøre ved at afmontere det kabel der går fra håndfri boksen til
> din tændings +12v og sætte den til permanent +12V

Nu kører jeg ien Opel Zafira, og den er født med en ledning som man bare
kobler installationssættet på og så skulle det køre....Så skal jeg vel ind
til Opel og have det fixet ?

Søren Falkenberg Johansen
Idé-Sign - Skilte & Solfilm

Fra : Morten Skov Nielsen

Dato : 02-03-02 20:35

er det når du tager tændning fra så skal du bare trykke et kort klik på afb
knappen så holder den power on.