Indsætt anden htmlside i dokument ?
Fra : John S Hansen

Dato : 21-02-02 14:22

Kære NG
Hvordan indsættes en anden HTML-side et et eksisterende dokument så den
anden side automatisk åbnes op inde i det eksistrende dokument.

på forhånd tak for hjælpen.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-02-02 15:27

Thu, 21 Feb 2002 14:22:14 +0100, skrev "John S Hansen"
<CSJOHA@VESTAMT.DK>:

>Hvordan indsættes en anden HTML-side et et eksisterende dokument så den
>anden side automatisk åbnes op inde i det eksistrende dokument.

Hvilken FP bruger du?

I FP 2002 kan du let gøre det ved at gå i Insert => Inline
Frames.

I andre versioner må du skrive det i htmlkoden [1] eller have
adgang til noget serverside som asp eller php.

[1] Svar tilbage, hvis jeg skal skrive koden.

--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Andreas Paasch

Dato : 21-02-02 17:32

Har du adgang til SSI, Server Side Include, kan du klare den opgave utrolig
nemt, andre løsninger er som angivet af knud ASP eller PHP.

--
Regards / Med venlig hilsen / Mit freundlichem Gruss

Andreas Paasch
Denmark
--------------------------------------
http://www.Paasch.Net

Fra : Rita

Dato : 21-02-02 15:35

"John S Hansen" skrev
> anden side automatisk åbnes op inde i det eksistrende dokument.

Hej John
Har du en side med en menu i venstre side og en højre side, som man
skal se indholdet i? Hvis det er det, du mener, så skal du understrege
linket i menuen og vælge 'Egenskaber for hyperlink'. Udfor
Destinationsramme skal du vælge: Sidestandard (hovedramme)
--
Med venlig hilsen Rita
http://www.rita.esenet.dk

Fra : Gudrun

Dato : 21-02-02 19:34

Hejsa

Gør som følger - start med at gå i Insert --> Webcomponent --> Included
Content --> Page

Så skulle resten forhåbentligt give sig selv, når du er derinde... Håber du
kan bruge det til noget...

Mange hilsner Gudrun