Fluebinderkursus - hvor dælen hitter jeg d~
Fra : M. B. Andersen

Dato : 21-02-02 14:09

Hej allesammen.

Er der nogen der kan hjælpe mig med at hitte et godt fluebinderkursus i
nærheden af Ballerup??? Er ik medlem af nogen klub - endnu.....
(er lettere øvet/øvet )

Mvh

Maria

Fra : Ivan Vejsgård Nielse~

Dato : 21-02-02 15:20

Hej

Jeg kender ikke til noget egentligt kursus, men Ballerup
sportsfiskerforening går vist nok ret meget op i fluebinding. Du kan
finde adressen via danmarks sportsfiskerforbund

http://www.sportsfiskeren.dk/dsf/index.htm

mvh ivan

Fra : RDAF Henrik Larsen

Dato : 21-02-02 15:41

Hej

Prøv at høre ude ved poppelsøen, jeg ved at Mogens laver kursus når der er
nok tilmeldte

Henrik