Hjælp til nybegynder i CS
Fra : Torben R

Dato : 21-02-02 10:15

Hej NG

Er der en venlig sjæl som kan fortælle helt eksakt hvordan
man får installeret Counter-Strike.

Jeg har en fuld (gammel) udgave af Halflife og kan læse i div. NG indlæg
at der skal installeres en MOD (modification ?) oven i Halflife.

På counter-strike.net findes et utal af forskellige versioner af MOD's
og en del fylder +100MB, hvilket jo tager en del tid at hente, så jeg
vil gerne være sikker på at jeg downloader den rigtige udgave.

Er der noget med at jeg også skal opdatere min Halflife version
FØR jeg installerer CS ? I givet fald hvilken update ?

Altså kort og godt - en lille "køreplan" for en korrekt installation af CS
med angivelse af versions numre etc etc. er ønskelig.

På forhånd tak.

Torben R.

Fra : // Overby

Dato : 21-02-02 10:32

Installer Halflife
Installer update til Halflife 1008
Installer CS ver. 1.3

Filerne ligger alle sammen på bl.a. Boomtown.net

Daniel

Fra : Torben R

Dato : 21-02-02 11:11

"// Overby" <none@none.dk> skrev i en meddelelse

> Installer Halflife

Dette er ok

> Installer update til Halflife 1008

Kan ikke finde ver. 1008, hverken på boomtown.net eller på
counter-strike.net. Der findes en del nyere bla. ver. 1100 ?

Boomtown tillader ikke downloads lige nu pga. skifte til Opasia....
Har kigget på Sierra.com også, og her er der heller ingen updates
til ver. 1008 - men helt andre numre, 5.8.1 osv osv.

Findes der andre steder for downloads af ver. 1008 ?

> Installer CS ver. 1.3

OK, den er jeg ved at hente, CS 1.3 full version

På forhånd tak.

Torben R.

Fra : // Overby

Dato : 21-02-02 12:33

> Kan ikke finde ver. 1008, hverken på boomtown.net eller på
> counter-strike.net. Der findes en del nyere bla. ver. 1100 ?

hæhæ ups, en lille smutter 1108

http://download.boomtown.net/pacth_updates/updates_3d/half-life/hl1108full/

Daniel

Fra : Kristian

Dato : 21-02-02 13:00

Hvad med autoupdate

Fra : Røde

Dato : 21-02-02 13:11

Hvad med at bruge den wizard der er på cs.net

http://www.counter-strike.net/cswizard1.html

bare følg den

Røde

Fra : Torben R

Dato : 21-02-02 16:05

Tak til alle for velvillig hjælp.

Jeg er i fuld gang med download og glæder mig til at afprøve.

Jeg kan forstå at CS kun virker som multiplayer, findes der
nogle computer modstandere man kan downloade ?

Mvh

Torben R.

Fra : Devast8or

Dato : 21-02-02 16:09

Yup, her er der to: http://bot.counter-strike.net/

Devast8or

--
Spamfilter activated
To reach me via e-mail use: devast8or (at) systembl (dot) dk

Torben R <ilac@inet.uni2.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:T%7d8.110$lj4.2913@news.get2net.dk...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-02-02 16:21

Torben R skrev:

>Jeg kan forstå at CS kun virker som multiplayer, findes der
>nogle computer modstandere man kan downloade ?

Jo, Realbot f.eks. - http://bot.counter-strike.net/realbot/

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk:80/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Torben R

Dato : 21-02-02 16:33

> Jo, Realbot f.eks. - http://bot.counter-strike.net/realbot/
>
> venligst,
> Lasse Hedegaard

Igen en stor tak til hjælpen. Har nu downloaded realbot 1.0
samt ai-bot'en.

Glæder mig til at afprøve - formoder de er svære at "nakke" så der
bliver lidt at lege med for sønnen og mig

Mvh Torben R.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-02-02 18:08

Torben R skrev:

>Igen en stor tak til hjælpen. Har nu downloaded realbot 1.0
>samt ai-bot'en.

Jeg har selv haft brugt dem, men undrer mig over der findes to
udgaver? Nogle der har kendskab til hvorfor? Det virker som om at
AI-botten er mest intelligent (Artificial Intelligence), men den anden
udgave er jo mere brugervenlig.

>Glæder mig til at afprøve - formoder de er svære at "nakke" så der
>bliver lidt at lege med for sønnen og mig

Du kan indstille hvor gode de skal være - ganske smart.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk:80/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Torben R

Dato : 22-02-02 08:26

> [...]
> udgaver? Nogle der har kendskab til hvorfor? Det virker som om at
> AI-botten er mest intelligent (Artificial Intelligence), men den anden

Hmmm, begge bot's installeres fint, men jeg kan ikke få dem til at virke.

Har både prøvet at starte fra den nye ikon på skrivebordet (RCBot) og fra
Counter-Strike ikonet.

Jeg starter et multiplayer LAN game, sætter max 8 eller mindre players.
Prøver så at
skrive "=" (uden anførselstegn) som der står i manualen, men der kommer
ingen menu hvor man kan aktivere bot'en. Har også prøve at få konsollen
frem
ved "½" tasten og her skrive "=" men her sker heller ikke noget ?

Det skal lige siges at jeg også har prøvet tasten "lige til venstre for
back-space" som
giver et "=" i konsollen, det virker heller ikke ? Nogen som kan hjælpe
tak ?

> Du kan indstille hvor gode de skal være - ganske smart.

Ja det vil jeg tro hvis jeg ellers kunne få dem aktiveret - øv !

Mvh Torben R.