Gratis markedsføring.
Fra : Mette Sandfeld

Dato : 21-02-02 09:58

Hej.

Er der nogle, der har en god idé til, hvor man gratis kan markedsføre en
java-applet?

På forhånd tak.

Mvh. Mette.

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 21-02-02 10:14

Uploade et link til den her? Men hvis den koster penge, skal man vistnok
bruge en af dk.marked.* grupperne.

-dennis

Fra : Mikkel Nielsen

Dato : 24-02-02 04:48

hak en smtp server og spam hotmail ;)

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 24-02-02 11:35

"Mette Sandfeld" <mettesandfeld@hotmail.com> writes:

> Er der nogle, der har en god idé til, hvor man gratis kan markedsføre en
> java-applet?
>
> På forhånd tak.
>
> Mvh. Mette.

Hvad kan din applet?
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk

Fra : Mette Sandfeld

Dato : 25-02-02 15:47

Du kan læse om den på http://www.eddie.dk

Jeg er ansat som praktikant hos LavaSoft og står for at skulle markedsføre
et af deres produkter, nemlig "Eddie."

Mvh. Mette.

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 24-02-02 17:19

Mette Sandfeld wrote:

> Er der nogle, der har en god idé til, hvor man gratis kan markedsføre en
> java-applet?

http://www.download.com
http://www.jfind.com
http://www.jars.com

Hvis den ligger på download.com skal den nok blive spredt til de andre
steder helt af sig selv (i løbet af et halvt års tid).

Derudover har jeg en mistanke om at de spanske sider er enormt
velbesøgte, så prøv evt. også http://www.abcdatos.com/

Ulrik Magnusson