godt pc ishockey-spil?
Fra : Thomas Hjort

Dato : 21-02-02 01:11

Nogen der kender et
godt pc ishockey-spil?

Mvh Thomas

Fra : SharkanDK

Dato : 21-02-02 01:15

> Nogen der kender et
> godt pc ishockey-spil?

Ja, NHL 2002.

http://gamespot.com/gamespot/stories/previews/0,10869,2810829,00.html

Fra : Thomas Hjort

Dato : 21-02-02 01:36

"SharkanDK" <sharkandk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> > Nogen der kender et
> > godt pc ishockey-spil?
>
> Ja, NHL 2002.

Tak for det. Sad lige og kikkede ishockey og fik lyst til at spille det (på
pc'en) selvom jeg sjældnent spiller sportsspil.
Mvh THomas

Fra : Darth_vader

Dato : 21-02-02 10:19

det er det absolut fedeste sportsspil der endnu er lavet til pc - man bliver
virkelig grebet af det.......
darth-vader

Fra : Wizeguy

Dato : 21-02-02 14:20

"Darth_vader" <hbb@adslhome.dk> wrote in message
> det er det absolut fedeste sportsspil der endnu er lavet til pc - man
bliver
> virkelig grebet af det.......

Enig, det er bare synd at player ratings er så urealistiske. Spiludvikleren
har så vidt jeg kan se udelukkende set på, hvor mange points de enkelte
spillere har lavet i denne. Tag f.eks. en spiller som Jarome Iginla på det
Canadiske OL hold. Ganske vist øser han mål ind på samelbånd for sin klub
Calgary, men bliver jo klart overskygget at Joe Sakic og Simon Gagne, som
han spiller i kæde med under OL. Disse spillere har en lavere rating, selvom
de tydeligvist er bedre ishockeyspillere. Iginla er en typisk "goal scorer"
og bør have en lavere overall rating. Men bortset fra dette, er NHL 2002 et
næsten perfekt sportsspil.

--
Best regards/venlig hilsen
Anders Albrechtsen

Fra : LFC

Dato : 21-02-02 16:55

Faktisk er 2001 bedre end 2002

LFC

Fra : Wizeguy

Dato : 21-02-02 18:20

"LFC" <grevinge@c.dk> wrote in message
> Faktisk er 2001 bedre end 2002

På nogen områder ja. Dog kan jeg godt lide den nye "deke" funktion i NHL
2002, hvor man ved at holde deke-knappen nede kan snyde målmanden til at gå
til siden og så lægge den op i modsatte hjørne. Dette var en del sværere i
NHL 2001.
--
Best regards/venlig hilsen
Anders Albrechtsen

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 21-02-02 22:56

Du kan hente en roster, som efter min mening både er up-to-date, samt
har givet spillerne mere realistiske færdigheder. Husk dog at slette wingen
i 1. kæden hos Montreal - det er ham der har lavet rosteren.
Linket virker dog ikke lige nu:
http://www.nhldepot.net/sinbin/DSgamby/nhl2002roster.html

Mads

Fra : Wizeguy

Dato : 22-02-02 00:31

"Mads Jakobsen" <madsjakobsen@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
wingen
> i 1. kæden hos Montreal - det er ham der har lavet rosteren.

Tak for linket! Jeg tror jeg har den liggende et eller andet sted, men jeg
har ikke fået prøvet den seneste version. Så vodt jeg husker er det
"Sgambiluri" fra Montreal Canadiens (og Canada) man skal slette.

--
Best regards/venlig hilsen
Anders Albrechtsen