Hvad er der blevet af Pockets?
Fra : Michael Alø-Nielsen

Dato : 25-01-01 18:45

Er der nogen der kan fortælle mig hvad der er blevet af den danske gruppe
Pockets? Eksisterer de stadig? Og hvis ikke spiller nogle af medlemmerne så
i andre sammenhænge i dag?

- Michael

Fra : Esben I.

Dato : 27-01-01 01:57

Michael Alø-Nielsen <m-alo@nospam.dk> skrev i artiklen
<jCZb6.63652$W81.772808@twister.sunsite.dk>...
> [...]
> Pockets? Eksisterer de stadig? Og hvis ikke spiller nogle af medlemmerne

det gik som det så ofte går: album nr 2 blev ikke rigtig til noget. Tom er
vist gået solo.
mvh.
Esben I.

Fra : tjuhej

Dato : 22-04-01 18:45

"Michael Alø-Nielsen" skrev d. 25-01-01 18:45 dette indlæg :
> [...]
> Pockets? Eksisterer de stadig? Og hvis ikke spiller nogle af medlemmerne så

Hehe....Så kan jeg også tilføje, at Tom har valgt sin nye levevej som højskolelærer, hvor han tumler rundt som afdanket popstjerne sammen med sin fine lille ølvom.

http://www.kandu.dk/