FP2000 Extensions og formular
Fra : Trine Per Westhoff

Dato : 20-02-02 21:52

Hej

Jeg sidder herhjemme og bakser med min egene hjemmeside.

Nu har jeg lavet en formular og ville teste om den nu også virkede, med at
sende en mail til mig.

Det gjorde den ikke. Det bad mig om at downloade noget på
www.microsoft.com/frontpage/wpp.serk
Den side fandtes ikke, og jeg har nu fundet frem til at det må dreje sig om
Frontpage 2000 Server Extenstions Resource Kit.

Jeg downloadede dette til min computer, men jeg føler ikke at jeg kan komme
videre. Er der nogen som kan give mig et godt råd til, hvordan jeg skal
komme videre og få min formular til at virke.

Jeg kan se, at der bliver talt noget om udbydere og om de udbyder dette.
Hvad skal jeg helt nøjagtig spørge dem om for at finde ud af dette.

På forhånd tak
Trine

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-02-02 22:32

Hvis det er lokalt, kan du ignorere fejlen. Det vil virke når du
Publish'er til en udbyder med FP Extensions og mail sat op.

Fra : Per S.

Dato : 20-02-02 23:06

--

"Trine Per Westhoff" <ptwesthoff@sport.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg kan se, at der bliver talt noget om udbydere og om de udbyder dette.
> Hvad skal jeg helt nøjagtig spørge dem om for at finde ud af dette.

Ja du skal nok først tilmelde dig frontpage extensions hos din udbyder,
hvis de understøtter det.
Min udbyder er Worldonline og der kan man tilmelde sig online, så virker det
efter en times tid ca.
PS.
Når man bruger Frontpage ext. kan man ikke længere bruge ftp, men bruger
frontpage direkte til at udgive sine sider
Jeg håber det hjælper dig lidt.
mvh.
Charlotte

www.heartnsoul.dk
Kig ind og se mine malerier

Fra : Trine Per Westhoff

Dato : 21-02-02 23:00

Fint. Jeg har nu kontaktet min udbyder for at høre om en opdatering er
muligt.

Tusind tak for hjælpen.

Fra : Erik Marzec

Dato : 21-02-02 00:12

Lige præcis det du skriver nemlig om de tilbyder Frontpage Extensions på
deres webhotel.
Du burde kunne gå ind på deres hjemmeside og se hvad
der er indeholdt i deres webhoteller.
Erik/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-02-02 02:15

Thu, 21 Feb 2002 00:12:24 +0100, skrev "Erik Marzec"
<erik@erma.dk>:

[indlæg + bundcitat fraklippet]

Hej Erik!

Fint at du deltager i nyhedsgrupperne, men dine svar ville blive
nemmere at læse, hvis du citerede efter netiketten,
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html> og min
signatur.

Tak.

med venlig hilsen