bedste bundkort?
Fra : Bjarne Nielsen

Dato : 20-02-02 21:52

Hvis jeg gerne vil have det bedste bundkort til en amd athlon xp 1800+ hvad
skal jeg så vælge.

Mvh Bjarne Nielsen

Fra : Deaster

Dato : 20-02-02 21:57

"Bjarne Nielsen" <bjarnen@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis jeg gerne vil have det bedste bundkort til en amd athlon xp 1800+
hvad
> skal jeg så vælge.

Jeg ville vælge et Soltek DRV4 eller vælge til der kommer et med KT333
chipsettet.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Bjarne Nielsen

Dato : 20-02-02 22:30

Hvorfor Soltek og hvem forhandler det
Mvh Bjarne

Fra : JOHN NIELSEN

Dato : 20-02-02 23:21

Det gør næsten enhver forhandler da det er så skide populær,
jeg kan også kun anbefale dette mb, det er stabilt oz når man skal oc
og så er det billigt, og kvalliteten er stadig i top.

jm link: www.midtdata.dk www.edbpriser.dk www.prc.data.dk

Bjarne Nielsen <bjarnen@post2.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c741551$0$275$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : comdiablo

Dato : 21-02-02 14:53

"Bjarne Nielsen" <bjarnen@post2.tele.dk> wrote in message news:<3c740c8d$0$278$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> Hvis jeg gerne vil have det bedste bundkort til en amd athlon xp 1800+ hvad
> skal jeg så vælge.
>
> Mvh Bjarne Nielsen

Tjek denne glimrende test:
http://www.tomshardware.com/mainboard/01q4/011126/index.html

Men hvis jeg skulle vælge efter behov og udfra Tom's test så ville det
blive et bundkort med KT266A chipset.

Stabilitet samt features - MSI (Bare du ikke har et Daytona GF3)
Features samt potens - Soyo (Bare du ikke har et Daytona GF3)
Overclock - Soltek eller Epox

Mvh CD - www.shg.dk har de fleste af kortene (Nej jeg er ikke ansat!)

Fra : DB

Dato : 21-02-02 17:34

> Stabilitet samt features - MSI (Bare du ikke har et Daytona GF3)
> Features samt potens - Soyo (Bare du ikke har et Daytona GF3)
> Overclock - Soltek eller Epox

hehe... oh hvilket HVIS man har Palit GF3 ?? :)

Hvad er problemet med de nævnte bundkort og GK ??? strømmangler eller bare
"normal" ukombatibilitet ??

Mvh Dennis

Fra : Deaster

Dato : 21-02-02 19:29

"comdiablo" <tmn@privat.dk> skrev i en meddelelse >
> Stabilitet samt features - MSI (Bare du ikke har et Daytona GF3)
> Features samt potens - Soyo (Bare du ikke har et Daytona GF3)
> Overclock - Soltek eller Epox

Øhh, hvorfor det?

Fra : comdiablo

Dato : 22-02-02 19:47

"Deaster" <frankatnasa@hotmail.com> wrote in message news:<3c753c85$0$233$157c6196@dreader1.cybercity.dk>...

> Øhh, hvorfor det?

Pga. min uvidenhed :)

Nej der er mange der haft haft problemer med den kombination. Senere
har det dog vist sig at en stor sending Daytona kort, havde nogle
defekter ved et par komponenter, der gjorde at de var meget ustabile
med diverse bundkorts.
Så hvis du har et nyere Daytona GF3 så er der ingen problemer.

Fra : Deaster

Dato : 22-02-02 23:39

> [...]
> med diverse bundkorts.
> Så hvis du har et nyere Daytona GF3 så er der ingen problemer.

Fint nok, det var bare det jeg skulle have verificeret.

Fra : Santa Xcaze

Dato : 21-02-02 16:56

SNIP

Nu vil jeg så være helt på tværs og sige abit kr7a med eller uden raid ...
Se det bundkort sparker seriøst røv, er dog lidt dyrt!!!