spil og logitech cordless mouseman optical~
Fra : Michaelbs

Dato : 20-02-02 21:35

har lige købt logitech cordless desktop optical inklusiv cordless mouseman
optical....og musen er problemet...Når jeg spiller, så duer scrolltasten på
musen ikke...f.eks i serious sam 2, hvor man skifter våben med scrollknappen
på musen. samme problem på flere andre spil. Har hentet seneste driver til
mus og tastatur på Logitechs hjemmeside...hjælper ikke. Jeg kører win XP.
Nogen forslag til hvordan man løser dette irriterende problem???
mvh
Michael

Fra : Devast8or

Dato : 20-02-02 22:34

Jeg mener de havde en Gamer's Scroll Wheel Fix eller noget i den stil der
skulle hjælp præcis dit problem, har du prøvet den. Jeg mener den lå samme
sted som driverne.

Devast8or

--
Spamfilter activated
To reach me via e-mail use: devast8or (at) systembl (dot) dk

Michaelbs <michaelschou@oncable.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c740876$0$213$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Martin Møller

Dato : 20-02-02 23:28

"Devast8or" <no@no.no> skrev i en meddelelse
newsUc8.1701$Rz2.73911@news010.worldonline.dk...
> [...]
> skulle hjælp præcis dit problem, har du prøvet den. Jeg mener den lå samme

Du må da gerne lige sige hvor det fix ligger.

Martin

Fra : Devast8or

Dato : 21-02-02 01:21

Som sagt, det ligger samme sted som driverne. Hvis du bruger Win98 er det
her: http://www.logitech.com/cf/support/mousefiles_w98.cfm, du skal ned og
have fat i den der hedder "MOUSE REGISTRY FILE FOR GAMERS".

Hvis ikke du bruger Win98 skal du starte herfra:
http://www.logitech.com/cf/support/mousefiles.cfm med at vælge dit
styresystem.

Devast8or

--

Martin Møller <martin.moeller@tiscali.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aqVc8.1942$Rz2.77022@news010.worldonline.dk...

Fra : Kurt Lund

Dato : 20-02-02 23:47

"Michaelbs" <michaelschou@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> mus og tastatur på Logitechs hjemmeside...hjælper ikke. Jeg kører win XP.
> Nogen forslag til hvordan man løser dette irriterende problem???

Hej
Ja afinstallere din muse software, så virker det
Og musen køre ligeså godt uden dette software.

Kurt

Fra : Michaelbs

Dato : 21-02-02 10:07

Hej igen og tak for svarene..problemet er løst således:
ind i registreringsdatabasen (Start > Kør > Regedit) og finde en
nøgle der hedder 'MouseHookDllEnable' som skal stilles til værdien 0.
(Tryk Ctrl + F når du kommer ind i regedit og søg på MouseHookDllEnable
for at finde nøglen.)

Det virker )))
mvh Michaelbs