Luksus' aldrig officielt udgivne album...
Fra : Stig Nygaard

Dato : 20-02-02 21:22

Hej

Det er ikke nogen hemmelighed at der lå numre klar til et nyt album da
Luksus gik i opløsning. Men det album kommer nok aldrig officielt ud nu.

Forleden faldt jeg over http://murmur.subnet.dk/686178.htm hvor Luksus'
"Elite" ligger nummer 9 på listen over årets danske albums. Jeg spørger
derfor forundret og nysgerrig om albummet alligevel er sluppet ud "af
bagdøren" og er i omløb blandt fans ?

--
Mvh. Stig
stig@rockland.dk

Fra : Birgenburger

Dato : 22-02-02 13:51

ja, det er rigtignok skummelt. Men hvad med at skrive til Murmur?

Bedste hilsner
Claus

--
Check out my band's homepage at: