Dr1 NU! kidnnapning af danske børn!
Fra : adrian.M.

Dato : 20-02-02 20:25

Kidnapnning af danske børn er kraftigt stiget se dr1 NU!
mvh adrian

Fra : Wolfgang

Dato : 20-02-02 20:48

"adrian.M." <lander105@hotmail.com> wrote in message

> Kidnapnning af danske børn er kraftigt stiget se dr1 NU!

Ja, det er jo trist - men det er off-topic her...

/w

Fra : adrian.M.

Dato : 21-02-02 12:31

sorry .( jeg har først set din (andres indlæg senere idag) der er åbenbart
noget galt med mit internet for jeg har ikke set du hars krevtd et og andre
havde skrevt, har kun set nogle få indlæg.
men jeg undskylder det mange gange.

Wolfgang <wolfgang@nowhere.nonet> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c73fcfd$0$249$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Jens Thomsen

Dato : 20-02-02 21:42

"adrian.M." <lander105@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kidnapnning af danske børn er kraftigt stiget se dr1 NU!

Hvem har instrueret den?

MVH
Jens

Fra : Zeki

Dato : 20-02-02 21:36

> Hvem har instrueret den?

Søren Fauli. Og de er alle bortført til Snave.

Zeki

Fra : adrian.M.

Dato : 20-02-02 23:29

Ja enten er min server bare lort for jeg har først kunne set min indlæg nu!.
Det var en dokumntar dr 1 har lavet ang vbørn som bliver kidnappet til andre
lande og om at udenrigsminsterien ikke ville hjælpe de danske kvinder emd at
få deres børn tilbage.
det var virkeligt uhyggeligt at hører at Damnark ikke gør noget overhovdet
for at hjælpe med at få de danske børn tilbage til danmark.
se også bt `s indlæg her ang det :
www.bt.dk/Forside.pl?c=left&aid=88963
Vildt Trist at danmark har så dårlig!!! regering når det kommet til sådan
noget :(

NB.
Der kommer en diskussion på dr2 imorgen om det hvor der bliver spurgt
regering hvorfor de intet!!! gør. Tjek det ud , det er absolut noget man
skal se.

Zeki <zeki@NOSPAMimage.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:KOTc8.1452$Rz2.70367@news010.worldonline.dk...

Fra : Wolfgang

Dato : 21-02-02 11:54

"adrian.M." <lander105@hotmail.com> wrote in message

<snipped off-topic rant>

> Der kommer en diskussion på dr2 imorgen om det hvor der bliver spurgt
> regering hvorfor de intet!!! gør. Tjek det ud , det er absolut noget man
> skal se.

Ok, vi prøver igen: det hører ikke hjemme i denne gruppe! Hvis du er i tvivl
om, hvor du skal poste, så læg vejen forbi www.usenet.dk.

/w

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 20-02-02 22:06

"adrian.M." <lander105@hotmail.com> skrev:

>Kidnapnning af danske børn er kraftigt stiget se dr1 NU!
>mvh adrian

Ja, det er virkelig noget, der kan få sindene i bevægelse, men man
glemmer jo, at fædrene også har forældremyndigheden, så kidnapning er
måske ikke lige det rette ord.

Hvis jeg var gift med en libysk kvinde og derefter tog til Danmark
nede fra Khadafiland med min lille søn for at forhindre moderen i at
sende ham på koranskole, var der nok ikke mange danskere, der ville
synes, han skulle sendes hjem igen.

Nogle gange sætter det tingene i perspektiv at se dem fra en anden
vinkel.
Niels Søndergaard

Fra : adrian.M.

Dato : 21-02-02 00:00

i dette tilfælde er det sådan at retten havde sagt at hun havde forældre
myndighden over børerne .
++++ husk husk ednelig at det stadig er kidnapnig da udlændinge IKKE må tag
børerne med ud af landet derfro erd et kidnapning lige meget hvad!.
ingen undskyldning for at kidnappe sit barn og sige at vil slog en i hjel
hvis man tænker på at nærme sig sine børn.

Niels Søndergaard <ns@post.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:1k387uk8leqid9jg6to2urrj9ddekpl3hk@4ax.com...

Fra : Andrew

Dato : 20-02-02 22:59

Kommer den på DVD?

Fra : nikolaj borg

Dato : 20-02-02 23:33

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in message
> Kommer den på DVD?

Ja, men det er ScodBox, som har rettighederne, så du skal nok ikke forvente
en specielt god kvalitet. Hvis du er heldig kommer den i 2.0 og 4:3. Jeg vil
råde dig til at vente på Reg 1 udgaven. Det ser ud som om, at de smider en
ordentlig spandfuld extras med på den udgave og DTS og hele moletjavsen.

/Nikolaj

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 20-02-02 23:59

"nikolaj borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> wrote in message
> [...]
> ordentlig spandfuld extras med på den udgave og DTS og hele moletjavsen.

Jeg har hørt at de besluttede sig for at klippe N'Sync ind i Reg 1
udgaven... Sådan ligesom for at få et bredere publikum.

Jacob

Fra : Jesper Winding

Dato : 21-02-02 00:13

Er der nogen der ved hvor man kan få Collector's Edition incl. Barbie-dukke
i region 2?

--
-=JESPER=-
http://www.jespersunivers.dk/arkiv/pulterkammer.htm

Fra : Zeki

Dato : 21-02-02 00:11

> Jeg har hørt at de besluttede sig for at klippe N'Sync ind i Reg 1
> udgaven... Sådan ligesom for at få et bredere publikum.

Nopes det er i 2'eren: 'Dr2 Nu! Kidnapning af finske børn!', som i øvrigt er
instrueret af ham fra Ikea-reklamen.

Zeki

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 21-02-02 11:13

Zeki skrev:

> Nopes det er i 2'eren: 'Dr2 Nu! Kidnapning af finske børn!', som i
> øvrigt er instrueret af ham fra Ikea-reklamen.

Det er nu ikke helt rigtigt. Ham fra Ikea-reklamen har ganske rigtigt
været nævnt som instruktør, men det kom vist til uoverensstemmelser
mellem ham og ét af de islandske børn. I stedet er han gået egne veje og
arbejder på en "TVDK2 Nu! Kidnapping af stripperpiger med Lars og Jill".

Det bliver et spændende projekt, for ham fra Ikea-reklamen laver kun
gode film. Anmelderne kunne bare ikke forstå hans tidligere værker som
"TV2 Lorry Nu! Hvidvaskning af svenske Jörn" og "RTL Nun! Kindernapnung
von Milchsnitte und Dänischen Käse mit Bratwurst".

--
Mvh. Peter

Fra : adrian.M.

Dato : 21-02-02 01:55

øhhhhhhh?????????
Jacob Skaaning <jskaaning@email.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a519ne$1fp0$1@news.cybercity.dk...

Fra : Kim Grandjean

Dato : 21-02-02 16:19

Their point exactly !!

Venligst
Kim

Fra : adrian.M.

Dato : 21-02-02 18:04

du er sgu en smule sent på den :) med din "kommentar"
Kim Grandjean <coolion@mailme.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c750fe7$0$241$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : rhexis

Dato : 21-02-02 18:48

"adrian.M." <lander105@hotmail.com> wrote in message

> du er sgu en smule sent på den :) med din "kommentar"

[snip]

Gider du lige smutte en tur forbi http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html?
Din måde at citere på kunne godt være bedre. Tak.

--
rhexis

Please delete as much text as possible when quoting and reply /under/ the
text and not above. Thanks. +++ Do you have stairs in your house?

Fra : Stefan Holm

Dato : 21-02-02 07:53

"adrian.M." <lander105@hotmail.com> writes:

> øhhhhhhh?

De skriver, at du var off-topic.

> ????????

Disse var i overskud.

--
"In your face, space coyote!"

Fra : Agricola

Dato : 21-02-02 17:18

> øhhhhhhh?????????

Du har postet i en film gruppe, og ikke en tv/politik gruppe. De tager lidt
på at inlægget er OT.

Fra : Per Kristensen

Dato : 21-02-02 09:53

"adrian.M." <lander105@hotmail.com> wrote in message
> Kidnapnning af danske børn er kraftigt stiget se dr1 NU!
> mvh adrian

Who gives a shit?