Ny hjemmeside
Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 20-02-02 19:55

Altså i hvert fald HELT nyt design (og ny adresse) så tag et kig på
http://cutiecats.home7.dk3.com (og lad Flashfilmen loade inden i klikker
videre )

Til de der har linket til mig: Lad bare linket pege mod det "gamle" sted,
jeg laver en "omstilling" snarest...
Til de der ikke har linket til mig: Hvad venter I på?!

og til jer alle sammen: Jeg VIL så gerne ha' en hilsen i min gæstebog =o)

Hilsen
Lisbeth
--
~~~~~No outfit is complete without a few cat hairs~~~~~
http://cutiecats.home7.dk3.com / http://cutiecats.tripod.com

Fra : Grit Wessel

Dato : 21-02-02 14:59

Er jeg den eneste der ikke kommer videre end "Loading - vent venligst"?

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 21-02-02 15:02

d. 21/02/02 14:58 skrev Grit Wessel på gwessel@get2net.dk i artiklen
3c74fd0d$0$226$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Er jeg den eneste der ikke kommer videre end "Loading - vent venligst"?
>
> MVH Grit
>
> --
> Ginkgo Norske Skovkatte
> http://www.dk-ginkgo.dk/

Ja! *g*
Det ved jeg ikke Grit, men jeg kunne godt komme ind

--
Mange hilsner fra Ann R
http://home22.inet.tele.dk/ann_rudbeck/

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 21-02-02 18:08

"Grit Wessel" <gwessel@get2net.dk> wrote in message
> Er jeg den eneste der ikke kommer videre end "Loading - vent venligst"?
>
> MVH Grit

Øeh, det er ikke nødvendigvis kun dig Hver anden gang jeg selv prøver
kommer jeg kun dertil og ikke længere. Prøv at trykke F5/reload det plejer
at virke - og ellers kan du klikke på linket nedenunder, så kommer du ind -
men så går du jo godt nok glip af min fine film

Jeg arbejder selvfølgelig på en løsning.

Hilsen
Lisbeth

Fra : Grit Wessel

Dato : 21-02-02 22:33

Nå, nu lykkedes det! Det ser rigtig fin ud, men jeg lagde mærke til, at Anns
og Louises links ikke er opdaterede. De skal være
http://www.geocities.com/ann_rudbeck/ og http://www.shunozahra.dk

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 22-02-02 08:01

> [...]
Anns
> og Louises links ikke er opdaterede. De skal være

Ups.
Tak skal du ha', Grit. Nu er de rettede.

Hilsen
Lisbeth

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 22-02-02 20:08

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> wrote in message

> Altså i hvert fald HELT nyt design (og ny adresse) så tag et kig på
> http://cutiecats.home7.dk3.com (og lad Flashfilmen loade inden i klikker
> videre )

Jeg vil da lige reklamere lidt for at der er kommet nogle helt nye billeder
op her i aften. Så tag et kig

Hilsen
Lisbeth

Fra : AEK

Dato : 22-02-02 20:19

Hej Lisbeth !

Det går meget laaaaangsomt på din side.
Samt jeg kunne kun se 3½ billede ved de nye.
Men måske er det kun min comper ????

/ Anya.

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 22-02-02 21:52

"AEK" <5678@jubiipost.dk> wrote in message
> Hej Lisbeth !
>
> Det går meget laaaaangsomt på din side.
> Samt jeg kunne kun se 3½ billede ved de nye.
> Men måske er det kun min comper ????
>
> / Anya.
Hmmm.. DK3.com er faktisk en Teledanmark-server, så den burde være rimelig
hurtig. Men den har nu også kørt som i sirup for mig i dag :o/ Men de nye
billeder er ret små så de BURDE ikke give problemer. Nå, vi gi'r TeleDumnok
skylden! - ikk'?

Hilsen
Lisbeth